Gå til innhold

Jeg er faktisk helt feilfri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid blid, jeg er pen, slank og veltrent. Best i min idrett, har høy utdannelse, drømmejobben med høy inntekt og mye frihet i jobben. Jeg er gift med en fantastisk mann og har et vakkert barn.

Jeg har draget på menn, masse venner, er alltid det naturlige midtpunkt og jeg har et veldig godt omdømme. Venner mener at ingen misliker meg.

Jeg har det egentlig veldig fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være flott:)

Jeg er ikke feilfri jeg da, men fortsatt ganske glad og fornøyd med meg selv da;)

Skrevet

Så flott for deg! Jeg hadde også vært helt feilfri, om det ikke hadde vært for at tærne mine er så korte. Men jeg har lært meg å leve med det ;-)

Skrevet

Nja, helt feilfri vil jeg ikke si du er...

Du har et forvrengt selvbilde... Og narcissisme er vel egentlig ikke positivt, er det??

Skrevet

Oh shit fuck alabama det er IKKE jeg! Og jeg har ingen problemer med og erkjenne mine feil og mangler...

Skrevet

Feilfri inni hodet ditt ja

Skrevet

Det er du og Jesus, skal du se;)

Lite ydmyk får jeg inntrykk av at du er - (om det er en feil, det får du selv ta stilling til). Ellers er du sikkert en flott jente.)

Skrevet

Mannen min leste innlegget, første han sa var: skryteinnlegg

Du har nok dine feil og mangler du også, du ser det bare ikke selv.

Skrevet

Finner "feil" med deg bare av og lese innlegget jeg da men :)

Du lider tydligvis av dårlig selvinnsikt, et behov for og alltid føle deg best, og mest sannsynligvis skriver du dette bare for og provosere, altså et TROLL er du æv;) En ting gjenstår: God bedring til deg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...