Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Han sier at det er megaproblematisk at hun er sur "på dagevis". Og at jeg må snakke med henne slik at jeg veileder henne til å kunne legge ting bak seg. Hun er 13 år, og ikke helt "i vater" alltid, men at hun er så masse sur som han mener, det er hun ikke. Grunnen til at hun trekker seg tilbake (dattera hans), har ikke noen betydning, for hun er bare snill og god. Og om hun er frekk, så er det vel bare fordi hun vil "hevde" seg og det er helt uproblematisk. Det er min datter som har problemer. Jeg ser henne sjelden, og syns det hele blir veldig sårt. Jeg vil bare ha det fint de få dagene jeg ser henne i måneden. Han klarte å lire av seg at det var ene og alene på grunn av henne at turene våre blir så problematiske og kranglete. Jeg har lst å skille meg fra hele dritten. Det at barnet mitt har det bra kommer først. Jeg føler bare vemmelse overfor mannen min akkurat nå. Godt at han ikke er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå