Gå til innhold

Sjefen min begynner å irritere meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hennes oppfattelse av selvledelse som hun er så opptatt av at er så flott og viktig er at hun istedet for å "legge seg borti" hva ansatte gjør snakker hun med de ansatte om andre ansatte og ber om deres oppfatning av jobben andre spesifikke kollegaer gjør. Det er i seg selv egentlig ikke så ille.

Men deretter forteller hun de hun har spurt hva hun selv er misfornøyd med hos den hun nettopp har stilt spørsmål om.

Er ikke det helt på trynet og burde være en sak mellom sjefen og den det gjelder?

Hvordan burde vi gripe an dette? Aner ikke hva hun sier om meg når jeg snur ryggen til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er hennes oppfatning av selvledelse så bør hun plukke opp ei bok og to i kombinasjon med en god del kurs!

Har også hatt en sjef som drev på sånn. Når luftslottet hennes punkterte så gjorde hun alt i sin makt for å sette seg inn i offerrollen ovenfor hovedkontoret, og jaggu meg klarte hun å lure dem også. Jeg slutta med øyeblikkelig virkning og påpekte diverse brudd på arbeidsmiljøloven både mtp arbeidstid og hennes håndtering av saker. Beste avgjørelsen noen sinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...