Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #26 Skrevet 12. mai 2011 Det gjør jeg nesten hver kveld, så i kveld er det min tur syns jeg Fler som har menn som ikke vil sleike under svangerskapet? Syns det er rart at han kan ellers men ikke når jeg er gravid... Selv suger jeg han nesten hver gang vi har sex :-/
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #29 Skrevet 12. mai 2011 Og skal vi virkelig gjøre dem så forbanna fornøyde når dem roter, aldri treffer skittenstøyskurven, skyller av bestikk osv, aldri treffer søppla, må direkte sparkes bak før dem løfter skrotten ut av sofaen og vandrer bort og ikke en gang da klarer å gjøre noe rett! Nei du, her er det ikke vår jobb å tilfredstille dem! Signert av ei som jobber 100% og likevell må jobbe daglig med å trene opp sin voksne mann!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #30 Skrevet 12. mai 2011 Mannen min fortjener ekstra kos ikveld.. så da skal jeg gjøre det uansett om jeg er sliten.. 3 unger blir man sliten av.. Men jeg skal overraske ham plutselig i senga =) Hva er vel 10 min?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #32 Skrevet 12. mai 2011 Hmm..nå dro min på fisketur sammen med nevøen vår, blir nok sent før han kommer hjem, men jeg skal ta meg en dusj, barbere legger og være klar når han kommer hjem! Man må gi litt for å få litt, damer, og mannen din er ikke en bikkje som skal dresseres, men et menneske med tanker of følelser på lik linje med dere selv. Hvis han ikke er verdt å ha sex med fordi alt han gjør er feil, så spark ham ut, og finn en som du mener er bedre. Mulig du får øynene opp for at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden av gjerdet! Kommuniksajon er en fin ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå