Gå til innhold

jeg leter etter en bok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som jeg kan bruke for å få junior til å forstå at han må sove i sin egen seng om natten. At han ikke kan sove i sengen til mamma og pappa. Finnes det en sånn bok?

Vi har plutselig fått store problemer med å legge i egen seng på kveldene. Har aldri hatt problemer før, men nå er det helt ekstremt! Gutten er 2 år. Tenker at det kanskje er enklere å forklare det via en bok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke med bok, men vi lovet at når vår sov 5 hele netter i egen seng skulle vi dra på HoppeLoppeLand. Vi lagde et avkryssingssystem.

Det fungerte 100% fra første natt og brøt den dårlige vanen. Løste problemet med en gan.

Skrevet

Jeg kjenner ikke til noen bok, men spør på biblioteket.

Vil bare si deg at det er helt normalt i den alderen - og at det går over med standhaftighet fra deres side!

Skrevet

Ja, den boken skulle jeg gjerne hatt også! (hvis den finnes..) Samme problem her...

Skrevet

det med hoppeland hadde vært lurt, men han skjønner nok ikke så mye av sånne systemer enda.. Jeg prøver å tenke på at det snart går over, men det er så sårt å høre på! "mamman miiin, kan du komme? Lei meg jeg" Huff, ikke lett dette! :P

Ja, jeg får vel høre på biblioteket i morgen. Det finnes jo bøker om alt annet! Sier ifra om jeg finner noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...