Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 .. som jeg kan bruke for å få junior til å forstå at han må sove i sin egen seng om natten. At han ikke kan sove i sengen til mamma og pappa. Finnes det en sånn bok? Vi har plutselig fått store problemer med å legge i egen seng på kveldene. Har aldri hatt problemer før, men nå er det helt ekstremt! Gutten er 2 år. Tenker at det kanskje er enklere å forklare det via en bok..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Vet ikke med bok, men vi lovet at når vår sov 5 hele netter i egen seng skulle vi dra på HoppeLoppeLand. Vi lagde et avkryssingssystem. Det fungerte 100% fra første natt og brøt den dårlige vanen. Løste problemet med en gan.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg kjenner ikke til noen bok, men spør på biblioteket. Vil bare si deg at det er helt normalt i den alderen - og at det går over med standhaftighet fra deres side!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Ja, den boken skulle jeg gjerne hatt også! (hvis den finnes..) Samme problem her...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 det med hoppeland hadde vært lurt, men han skjønner nok ikke så mye av sånne systemer enda.. Jeg prøver å tenke på at det snart går over, men det er så sårt å høre på! "mamman miiin, kan du komme? Lei meg jeg" Huff, ikke lett dette! Ja, jeg får vel høre på biblioteket i morgen. Det finnes jo bøker om alt annet! Sier ifra om jeg finner noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå