Gå til innhold

Det gikk litt vel fort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i tre måneder, og jeg er snart to måneder på vei.. Gruer meg til å fortelle det til familien. VI trives veldig godt sammen, men var litt tidlig dette her.. noen som har hatt det på litt samme måte, og som har positiv erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd i nær familie. Stort sett positive kommentarer fra alle. Er fremdeles sammen/gift 21 år senere.

Skrevet

Jeg hadde vært sammen med x'n min i 3 uker da jeg ble gravid. Jeg har ingen godt erfaring med det, men jeg var 18 år. Det kan jo gå bra :o)

Skrevet

E vennepar av meg holdt sammen i 12 år, men da gikk de fra hverandre. Hun ble gravid etter ca 1 mnd sammen.. De var ganske unge, hun 18...

Skrevet

Var sammen med en i 2 måneder, ble gravid og måtte bli kvitt mannen pga trusler. Måtte true han med politiet for å få han ut av leiligheten min. Og siden startet helvetet.

Men gleder meg til å bli mor, og hele familien min ble kjempe glad :D

(enda mer glad ble de da jeg ble han kvitt hehe)

Skrevet

En venninne av meg ble gravid med kjæresten etter 1 mnd. De har nå vært sammen i 5 år, bygget hus sammen, 2 unger og bikkje :-)

Skrevet

Hei, jeg traff gutten min i November 2008.. datet i 3 mnd før vi sammen bestemte oss for å kutte ut prevansjon,. tenkte at det ville ta litt tid å bli gravid, meen altså: klar, ferdig, FERDIG! Desember 09 kom snuppa vårs.. nå er vi samboere og venter nr 2 til høsten, vi er kjempelykkelige ;) Familien hans og min mottok nyheten med hjertevarme og lykkeønskninger.

Håper det ordner seg for deg,

Skrevet

Jeg vet om noen som ble planlagt gravid første uka de var sammen... Innen fire år hadde de rukket å få det barnet, gifte seg og få et barn til, for så å skille seg...

Men fordi det endte opp sånn med dem, så trenger det jo ikke å ende opp på samme måte med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...