Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Kjennes ut som ungen i magen min biter meg :S er sikker på at hun har tenner til tider... flere som har opplevd det? (ikke født med tenner, men at det kjennes ut som at ungen biter)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er faktisk født med en tann så det går an;) Ta en sje og dunk mot gommen så hører du om det er en tann der:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Lillesøsteren min ble født med tenner. Det er visst ikke så vanlig, men det skjer.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 kjenner ikke til det, men barn kan faktisk bli født med tenner - ikke helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 huff, håper at det er bare ømme punkter hun spenner i, men det kjennes ut som hun ligger inni der og biter meg :S meget ubehagelig
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 jeg hadde det også litt på dsen måten og her var det ingen tenner.. men negler derimot hadde han så jeg konkluderte med at han enten kløp eller klorte meg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 jeg hadde det også litt på dsen måten og her var det ingen tenner.. men negler derimot hadde han så jeg konkluderte med at han enten kløp eller klorte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå