Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 har drikki masse vann, tatt masse c vitaminer og fant selexid, så har begynt på de også, men kan enda ikke bevege meg utenfor huset.. skal til legen i morra, men er det noen som har råd så jeg slipper å gå på do hvert 5 min?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Høres kanskje merkelig ut, men for meg har det hjulpet å ha en flaske med litt godt og varmt vann mellom beina, altså i "hakket"=p eller bare noe anney varmt;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Drikk mye appelsinjuice, da går det som regel over på meg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 HI her! takk for råd! tranbær kapsler har jeg ikke, mulig mamma kjøper for meg appelsinjuice er jeg alergisk mot, så tror det funker dårlig... men, flaske mellom beina skal jeg prøve kan tenke meg typen kommer til å kikke rart på meg når han kommer hjem! hehe virker som det begynner å gi seg litt.. klarer å vente opp til en time (beste hittil) før jeg må på do. tidligere var det toppen 10 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå