Gå til innhold

UVI, noen med gode råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har drikki masse vann, tatt masse c vitaminer og fant selexid, så har begynt på de også, men kan enda ikke bevege meg utenfor huset..

skal til legen i morra, men er det noen som har råd så jeg slipper å gå på do hvert 5 min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tranebærkapsler.

Skrevet

Høres kanskje merkelig ut, men for meg har det hjulpet å ha en flaske med litt godt og varmt vann mellom beina, altså i "hakket"=p

eller bare noe anney varmt;)

Skrevet

Drikk mye appelsinjuice, da går det som regel over på meg :)

Skrevet

HI her!

takk for råd!

tranbær kapsler har jeg ikke, mulig mamma kjøper for meg :)

appelsinjuice er jeg alergisk mot, så tror det funker dårlig...

men, flaske mellom beina skal jeg prøve ;) kan tenke meg typen kommer til å kikke rart på meg når han kommer hjem! hehe

 

virker som det begynner å gi seg litt.. klarer å vente opp til en time (beste hittil) før jeg må på do. tidligere var det toppen 10 min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...