Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 var å hentet eldste i bhg, var fint vær så vi gikk dit. jenta har rosa softline på vogna, å den dagen hadde hun tilfeldig rosa/lilla smokk, rosa lue og jakke og sengesett. alle rosa fargene var "rolige" ikke noe knall rosa akkurat. da jee står å venter på eldste skal finne flaska si, kommer ene bhg tanta bort til meg og bretter ned kalasjen uten å spørre, så sier hu, nååååh her var det mye rosa, rosa rosa rosa rosa..... så bare går hun.....?? Hva faen? litt frekt eller bare jeg som overreagerer? hun sa det som om hun var oppgitt......
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 VEL, noen overdriver vel med å bruke rosa på småjentene... Men det har vel lett for å bli sånn?? Kanskje litt frekt å si, for hun kjenner vel ikke til hele garderoben til lillefrøkna??
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg spyr av jentemammaer som på død og liv skal kle de små såkalte "prinsessene" sine i babyrosa fra topp til tå, og det værste er å krone det hele med roooosa vogn. For så å klage når de blir 4-5 år, fordi ungene bare bil ha rosa klær. Men dere om det - jeg hadde nok ikke kommentert det til noen jeg ikke kjente ihvertfall. Det er jo en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Kanskje hun var misunnelig fordi hun ikke hadde en jente hun kunne kle i rosa? Eller kanskje du bare legger mer i det enn hun mente.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Hun konstanterte bare fakta og fakta er at det var mye rosa.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Helt unødvenidg ja. Synes ikke du overreagerer. Hva er poenget med å kommentere hva slags farger som brukes? Hadde hun gjort det samme om det var gule klær? Grønne? Jeg synes det er frekt, og hvis hun ikke hadde noe annet å si, så kunne hun faktisk holdt kjeft. Synes hun tråkker over en grense når hun i en litt nedlatende tone sier sånn, og bare går! Mangel på folkeskikk!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Kler gjerne jenta mi i rosa fra topp til tå, ser heller ikke at det er noe problem om hun vil kle seg i rosa resten av livet. det blir opp til henne å bestemme. Hva med de gutta i blått da? hvorfor er det ok, men rosa får deg til å spy?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 hun har svart vogn, med rosa softline skrev jeg.... ikke rosa vogn... det synes jeg blir litt mye også. hun pleier ikke være rosa fra topp til tå, men den dagen hadde jeg det travelt og bare tok på jenta det første jeg fant. ja jeg har gutt fra før. jenta mi bruker faktisk masse klær etter broren sin og har ikke så mye rosa. HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Ja, det var frekt å kommentere det slik. Frekt om rosa fra topp til tå får noen til så spy også. Neste gangfår du kommentere henne. Blå, rød, grønn, gul.....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Jeg synes ikke det var så frekt egentlig...hehe..hun erter deg bare litt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Hun hadde sikkert kommentert det om det var så mye av en annen farge også. Det ser ganske spessielt ut når alt har en farge. Jeg tror ikke det var vondt ment, mer som en litt hyggelig, morsom småpratkommentar.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 Mulig hun bare ertet, men det kommer ann på type menneske som ertet og type menneske som tok i mot ertingen hvordan det oppfattes. Jeg har nok litt dårlig selvtillit, så tåler ikke så godt den type erting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå