Gå til innhold

Hjelp!!! Ang vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha barn i sept. Trenger en god og stabil vogn, som er lett å kjøre på i vær og vind (må følge gutten min på skolen hver morgen og det er uansett vær) Samtidig må den være liten og lett og få plass i den lille bilen min når vi skal på langtur.

Har sett på Bungaboo og Brio Go. Noen andre som vet om noen gode vogner? Noen som ha erfaring med de jeg nevnte? Får jeg det jeg betaler for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo el Emaljunga

Skrevet

4 store luft hjul sier bare jeg,,,

Skrevet

Du mener Bugaboo? Bugaboo Cameleon er en veldig lett og god vogn! Veier kun 9 kg og har svingbare hjul, noe som gjør den lett å trille. I tillegg er vognbagen lang og god, eneste er regntrekket kan kjennes litt stramt ut. Hadde kjøpt et universaltrekk i tillegg.

Skrevet

Hadde ikke kjøpt noen av de om jeg skulle hatt en stabil vintervogn nei.

Bugaboo har dessuten knøttliten sittedel. Har to vennepar med denne vogna, og de er ikke veldig fornøyde.

Et av barna er litt over året, men stanger allerede hodet i kalesjen når han sitter. Og han er ikke veldig stor for alderen.

Skrevet

ville som ei over her sier valgt ei vogn med 4 store gode lufthjul, som ikke svinger av seg selv.. og om det er værhardt slik som her på nordvestlandet ville jeg valgt en vogn med dyp bag og god kalesje som gjerne kan dras ned lenger enn akkurat halvveis.. vi valgte emmaljunga edge, med stålunderstell, ikke slik i tekstil som blir vått og samler sørpe på våte dager! jeg var veldig førnøyd og har egentli ikke irritert meg over noe på vogna, noe jeg lett gjør med ting som ikke fungerer.. men her er det ti tomler opp ivertfall! jeg trilla turer i 20 minus fraa lisja var 3-4uker, i all slags vær..

greit nok at vogna er litt stor og tung, men den er veldig stødig og stabil og kommer seg frem på alle underlag! jeg får forresten plass til den i min polo fra 2003, så det går fint i liten bil!! :D

Skrevet

Har Bugaboo og elsker den. Brukt den til tre barn nå og hadde nok brukt den en gang til om det hadde kommet flere barn.

Noen sir aqt sittedelen er liten, men det har jeg aldri skjønt. MIn ettåring er lang for alderen og har mye igjen å gå på. Og eldstemann brukte den til han var 2.5. Mulig han kunne brukt den lenger, men da overtok nummer 2 den.

Skrevet

Brio go fungera supert på vinterføre og, til og med her på nordvestlandet. Veldig fornøyd med den vogna altså! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...