Gå til innhold

"Barnet mitt er det vakreste i verden" sier samboer min, men....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...barnet hans er prikklik moren sin, og samboern min syns x'n er stygg.

Hvordan kan han da si at barnet hans er verdens vakreste når hun er tro kopi av en han anser som stygg?

Lyver han for meg og syns x'n er vakker eller?

Jeg fatter ikke helt... Noen som kan forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan si det slik:

 

Jeg kjennet to tvillinger, Lena og Silje. De er eneggede tvillinger, men Lena er stygg (beklager ordvalget, men slik er det) og Silje er nydelig vakker. Hvordan kan det ha seg? Det er fordi Silje har en fantastisk utstråling, hun er god, snill, varm og et godt menneske. Mens Lena er kjip, slem, hun baksnakker og er en mindre trivelig person. Og på den måten blir Silje vakker, fordi hun utstråler noe helt annet enn Lena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pen og en stygg kan likne. Men om eksen hans er pen ser du vel selv? Er hun pen så synes nok samboeren din hun er det uansett hva han sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er barnet hans! Stort sett alle synes barnet sitt er det vakreste i hele verden.

 

Han synes nok sikkert ikke at x'n er no fin, så det skal du ikke være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18:08 Ja, den ser jeg. Mulig det er sånn han tenker. Ingen av de er i mine øyne verken stygge eller vakre. Prøver bare å forstå hva det er han mener :) Takk for svar :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig syns man sitt eget barn er det vakreste.

Og samboeren din hadde vel aldri vært sammen med eksen sin om han synes hun er stygg..? Eller ble hun stygg da det ble slutt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18:28 Overhodet ikke. Jeg prøver bare å forstå hva han mener. Det er HAN selv som sier han syns x'n er stygg, og at datteren er verdens vakreste.

Jeg syns de har helt normalt utseende, hverken stygg eller vakker. Men det er ikke mine synspunkt dette dreier seg om. Må det være negativt bare fordi jeg spør om en ting? Jeg prøver bare å forstå tankegangen hans.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når han begynte å synes at x'n er stygg jeg :P Sier bare hva han sier selv :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeT er enkelt. Han synes datteren er verdens vakreste fordi han elsker henne over alt på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner med at du ikke har egne barn. Han syns sitt barn er det vakreste, og har nok ikke noe imot utseende til sin eks, men nå skal det mer til å ville bli sammen med eksen igjen utover at hun er pen. Tror du er en liten heks som syns han skal synes deres fremtidige barn er de vakreste, og ikke den han har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle om han synes eksen er pen eller stygg da?

 

Jeg har ekser som er mye penere en mannen jeg har giftet meg med, men de er jo helt uinteressante for meg fordi jeg elsker mannen min ;)

 

Det er helt sikkert kvaliteter ved eksen han fremdeles liker og ikke umulig han fremdeles synes hun er pen også, men om du er så sjalu som du fremstår her skjønner jeg godt at han ikke forteller deg det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han sier xen er stygg, så kan det jo være at synet på det å være stygg, har også noe med personlighet å gjøre... Kanskje har hun en så bedriten oppførsel, at hun blir stygg??

 

Såklart syns jeg mitt barn er vakkert, og det er nå mest fordi det er MITT barn!! En mor/far skal synest det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes at han ikke syntes at barnet og eksen ligner da.

 

Men uansett så er det slik vi mammaer og pappaer er, vi syntes vårt\våre barn er de vakreste uansett hvem de ligner på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes at han ikke syntes at barnet og eksen ligner da.

 

Men uansett så er det slik vi mammaer og pappaer er, vi syntes vårt\våre barn er de vakreste uansett hvem de ligner på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enkelt slik at et menneske kan være pen i utgangspunktet, men når man ikke liker dette menneskes personlighet så blir den personen "stygg" i den andre personens øyne.

Barnet derimot er en han elsker og dermed vil man også syns at barnet er vakkert!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med sjalusi å gjøre. Jeg prøver bare å forstå hva han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...