ellen-propellen Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Er no dritt i plen og bed.Jeg har så mange at jeg tenker Operasjon Dagsverk ungdom skal inviteres til massiv plenluking til høsten. Men når jeg i dag kjørte forbi gården utved veien,og så den grønne enga stappfull med løvetann så må jeg innrømme: Det er vakkert og:-)
Gjest sug lut Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Ja, det er vakkert når de er frittgående og mange. I plenen blir det jo bare de hersens bladene, stygge som juling. Men groblad er jaggu verre. Operasjon dagsverk, ja. Du sier noe...
ellen-propellen Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg bor ikke langt unna skolen,så tre fire 10 klassinger kan gjerne komme hit på OD dagen og luke løvetann hehe. Tenkte å tilby nabogutten 1 kr stykket,men er redd det blir for dyrt. Min datter på 6 syns nemlig det er fantastisk flott å blåse på frøene slik at de flyr. Så på "lekedelen" av hagen er det snart mer løvetann enn gress:-S
bIomstre Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Gress er oppskrytt! Mose og Løvetann er både mykt og vakkert :-)
Blubblubb Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Enig med blomstre. Og når du klipper løvetannen regelmessig blomstrer den vakkert nedi plenen. Dessuten blir det noen svære hull om du skal fjerne løvetannen ordentlig. Faenskapet har usannsynlig digre og dype røtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå