Gå til innhold

Hvordan har dere det etter sex!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får kraftigere orgasmer nå (snart i 3 trimester), blir engstelig når dette skjer fordi hele magen rister, jeg rister og er øm i magen etterpå. er redd for at dette kan skade fosteret. Nesten irritert på disse driftene, bare bekymret. Det kom også utflod med lett lett rosa farge, men ga seg.

 

Noen som har erfaring på området, er bekymret eller rett og slett ikke bekymret.

 

(kan opplyse om at jeg "spruter" noen ganger og det gir enda mer risting i kroppen)

 

Håper dette egner seg på august forum fordi vi er like langt kommet:-)

Beklager om det ikke egner seg:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste er at magen (livmoren) blir kjempehard etter en orgasme, det er litt ubehagelig. Men ellers så er det helt topp for tiden, når jeg orker da :-)

Begynner å bli diger og kortpustet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min blir også hard etter orgasme og gir seg etter en stund. Dette er visst helt normalt har jeg hørt. Skal bare være bra for babyen at mor får orgasme, en del gode hormoner som går rundt i systemet til mor og barn etter en økt i halmen:-)

Lett rosa farge på utflod er også normalt, oppstår noen rifter der nedentil når en har seg til, det er visst litt mer ømfintelig når en er gravid. Håper dette hjalp noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, det er normalt og det er jo en fin ting:-) Blir nervøs for alt mulig, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...