Alt-er-mulig Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hei Har en Tripp Trapp stol fra Stokke som jeg gjerne skulle ha brukt til min sønn. Problemet er bare at jeg ikke har den bøylen som skal sitte foran. Desverre passer ikke den nye modellen som er i butikkene nå.Stolen er helt ubrukt, men da av den "eldre" sorten.... Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i? Eller noen som vil selge, kjenner noen som har?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Du har forsøkt å kun bruke plastbøylen foran og ikke seteryggen også? Jeg vet dette har fungert for flere.
Alt-er-mulig Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2011 Det er den bøylen som ikke passer... Ryggen trenger jeg ikke. Får prøve igjen, men det gikk ikke sist! Kan det ha noe med årsmodell kanskje?
tina 79:) Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Prøv å ringe babyshop. De har helt sikkert en butikk som fortsatt har bøylen. De bruker å føre ekstradeler en stund etter at varer har gått ut av produksjon. De har også felles lageroversikt, så de kan søke på alle butikkene i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå