Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til spørsmålet mitt er at jeg i forrige uke er sikker på at jeg møtte en jeg har møtt før, bare ikke i dette livet. Vi møttes gjennom jobb, og på bare noen få øyeblikk var vi som gamle kjente. Har en følelse av at han må ha vært en yngre bror eller kanskje en god venn. Vi snakket faktisk om det, at det er utrolig at man kan få så umiddelbar kontakt med et ukjent menneske, helt på nett fra første stund. Veldig spesiell opplevelse, og jeg tror ikke selv på reinkarnasjon, men begynner jammen meg å lure nå. Møtte ham i går også, og det var akkurat det samme som første gang vi møttes. En helt utrolig god stemning, en følelse av å kunne slappe av være helt seg selv.. Og nei, jeg er ikke forelsket eller noe, jeg har mann og barn som jeg ønsker å beholde.. Ble bare litt satt ut av det hele.. :)

 

Noen som har hatt liknende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det bare var veldig god kjemi?

Skrevet

Nei, tror ikke på reinkarnasjon.

 

Selvfølgelig gjør det inntrykk når man møter noen som man umiddelbart finner tonen med, slik du beskriver. Men man kan vel forestille seg mindre søkte forklaringer enn reinkarnasjon?

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på reinkarnasjon.

 

Heller mer mot forklaringen at dere bare har god kjemi, noen mennesker er man bare mer på nett med enn andre..

 

Eller kanskje pappaen din har vært utro en gang, fått et barn med elskerinnen og du har møtt din ukjente bror ;)

Skrevet

Jeg er bombesikker på at vi har flere liv.

Men om det er det som har skjedd med deg, eller om det bare var kjemien som var så perfekt at det kunne føles slik, skal jeg ikke spekulere i.

 

Skrevet

hmm, det var faktisk ikke så langt ut på jordet, pappa var notorisk utro mot mamma, så hvem vet. Han er forresten fra samme sted som denne mannen.. hehe, det hadde vært vittig om vi faktisk var søsken! :)

 

HI

Skrevet

For meg blir det litt sært å tro at vi har flere liv, men når jeg møtte denne mannen jeg snakker om, var det som om jeg fikk et deja vu, som om vi hadde møtt hverandre før.. Men hvem vet, det finnes jo mer mellom himmel og jord enn man skulle tro! :)

 

HI

Skrevet

Hei du !

Klart jeg tror på reinkarnasjon. Jeg tror ikke bare på det, jeg vet at det er slik. Det er det mest naturlige som finnes akkurat som døden. Det er bare så synd at kirken, prester og diverse har hjernevasket folket til å tro at det kun finnes himmel og helvete, og det er det.

 

Hvis det var det første som slo dere, at dere kunne ha vært søsken eller lignende tidligere, så er det mye mulig at dere har vært det. Alltid stol på magefølelsen, spesielt det første som slår deg når du har den.

 

Reinkarnasjon er helt naturlig, og vi lever flere liv for å lære, utvikle oss og bli bedre mennesker fra gang til gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...