Gå til innhold

Vi har ikke råd til å være med i bryllupet!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er så irritert akkurat nå,

 

Vi ble invitert i et bryllup for noen mnd siden til Hellas nå i sommer. Og vi hadde gjerne lyst å gå men siden mannen skal være forlover sa jeg at han kunne gå alene siden vi har ikke råd. Han sa han skulle ordne billetter så han blir borte 4 dager.. Og nå har han utsatt å bestille reisen ganske lenge, igår sier han plutselig at han skal bli der i 7 dager. Siden det er ikke noe billigere reiser, og det irriterer meg. Så har han sagt et bestemt pris hele tiden hvor mye det ca koster, så fohører jeg han snakke i tlf og si at han skal betale for en annen kompis, så det blir dobbelt så dyrt. Og nå sier han at han skal betale ham tilbake de pengene når de er i hellas sånn han kan bruke pengee som lommepenger.

 

Jeg har en søster som skal føde og jeg vil være med henne men da må jeg reise til henne, og vi har virkelig dårlig med råd og jeg blir så j!!@@ irritert... Nå sier han til meg at han har sagt til meg før at han skulle bli der i 7 dager noe som ikke stemmer.

Nå ser jeg at det koster like mye nesten for alle oss å dra inkl barnet, og sa ja men da kan vi like godt dra alle sammen da, om vi skal drite i penger!

 

Er jeg urimelig her nå eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke urimelig.

Jeg er en person som finner meg i det meste, men dette hadde jeg virkelig blitt forbanna for!

Egoistisk og lite gjennomtenkt av mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du gjort da, latt ham dra eller sagt vi alle drar sammen eller bett ham bli hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mange grunner til at jeg ikke har sansen for bryllup utenlands. Man påfører gjestene store utgifter eller gjør det ubehaglig for dem å finne løsninger de har råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang du postet innlegg om dette, kunne du ikke reise fordi du var gravid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må forloveren betale sin egen bilett for å komme i bryllupet? Da tror jeg heller jeg ville droppet å være forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok sagt at alle skulle være med. (om jeg ikke hadde lovd min søster å være der under fødselen og det var lafa og omega for henne å ha meg der).

 

Må si meg enig i at det er rart å invitere i bryllup og legge alle utgifter over på gjestene, spesielt på forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med 15.47. Sist gang kunne ikke du dra grunnet graviditet. Mannen skulle være forlover i hellas og husker jeg ikke feil var problemstillingen at han dro avgårde med de siste pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...