Gå til innhold

må bare skryte:) er sååå stolt:):) mini går på do helt alene!!!!!


siljesnupp med minisnupper

Anbefalte innlegg

har en sønn på 3,5 år(4 i juli) som til nå har vært helt i mot å tisse på do og potte. vi har prøvd med absolutt alt av belønninger og klistremerke opplegg men ingenting har virket. begynte en stund og lure på om vi i det hele tatt fikk han bleiefri før nr to kommer.... har hele tiden hatt dialog med bhg også og dem har også prøvd å hjelpe men uten hell.

mens i dag har det skjedd noe utrolig:) (for oss i allefall:)

har hatt mini hjemme i dag for jeg har ikke vært i form til å kjøre han, og i stad løp han ut i gangen og gikk inn på badet.. fulgte etter han for å se hva han dreiv med og tror du ikke at han satt på do!!!!!!!!!! blei så glad at jeg hadde lyst å gråte litt:) skrøyt han opp i skyene og etter det har han løpt på do alene og tørker selv og alt mulig:):):) er for øyeblikket verdens stolteste mor tror jeg:) har ringt pappan så når han slutter på jobben skal han innom butikken og kjøpe en premie til mini:):):)

så dette er en liten solskinns historie for dere adre der ute som kanskje sliter med bleie slutten. vær tålmodig det kommer visst helt av seg selv:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå så bra :):) da er han nok helt bleiefri snart. Gratulerer med flink gutt :)

Har ei på 3.5 her som er redd for å sitte på do selv. Jeg må få slutt på bleiebruk jeg og. Takk for at du delte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...