Gå til innhold

Flere som hadde blitt lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer og tar Taxi til og fra "skolen".. hver morgen står det en fyr utenfor skolen, som kommer å møter meg, forsvinner når skolen starter og kommer tilbake når jeg skal reise hjem..følger meg HELT inn i taxien.. Om jeg skal finne på noe med venner ute på byen, følger han fortsatt etter.. Han spørr aldri om det er OK, men blir med uansett..

Han henger liksom på meg heletiden.. liker ikke at jeg prater med andre og derfor følger han etter HELETIDEN. Blir sur om jeg prater med andre enn han.. og jeg har sagt at det hyggelig han er med iblant, men blir for mye om han skal det hverdag! Føler meg nesten forfulgt.

Om jeg så prater med andre, sitter han og stirrer rett i lufte og later som ingenting..

Jeg blir veldig lei dette.. Flere som hadde blitt det?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, blir du kjørt rundt i taxi til shopping, skole, venninneturer osv???

Skrevet

Jeg blir kjørt til og fra skolen i Taxi.. Ikke shopping eller venninneturer.

Skrevet

Kjenner du denne fyren eller er den en ukjent?

Skrevet

Jeg vet hvem han er.. så jeg kjenner jo så og si fyren..

Hi.

Skrevet

dette høres jo helt sykt ut... kan ikke mene dette seriøst? Virker like rar som han du, som tillater det, HVIS det er tilfellet. men noe sier meg at dette er tulltulltull

Skrevet

Vel, jeg også håper på at det er tull.. Men det er det dessverre ikke..

Hva skal jeg gjøre da? Har sagt ifra flere ganger men han hører ikke etter.. Uansett jeg sier ganske STRENGT at jeg skal være alene, kommer han.. (Etter en del ganger jeg har spurt om jeg kan få LITT fred.)

Så jeg tillater det ikke..

Hi.

Skrevet

ring politiet.... han er jo sjuk i hodet

Skrevet

Hva kan politiet gjøre ?

Skrevet

Hvorfor tar du taxi ?

Hvorfor skriver du skolen i hermetegn ?

Flere ting osm virker helt rart her. Har ikke denne "skolen" flere innganger f eks ?

Skrevet

Voksensopplæring da, om det blir bedre å kalle det.. Derfor ".

Tar taxi pågrunn av forskjellige diagnoser..

Ok, får bare virke rart da :)

Skrevet

Glemte å svare på om den har flere innganger. Jo, er flere innganger.. Men taxien kommer på den siden hovedinngangen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...