Gå til innhold

Hvilken Emmaljunga-vogn bør jeg velge til barnet mitt som er rett under året?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil helst ha en Edge egentlig, men de er så dyre, og litt unødvendig nå som barnet nærmer seg året.

Men hvilken vogn ligner mest på Edge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan Edge er, ville bare si at jeg kjøpte en city cross til min 8 mnd og er kjempefornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googla litt og ser ut som det blir citycross :)

 

Kan man velge farge på vogna selv? og hva med hjulene?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg langt unna Emmaljunga. Drittdårlig kvalitet og de er elendig på service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga er supert! Og jeg er kjempefornøyd med Edge'n min, men hadde jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt City Cross. Edge er fryktelig tung å ta inn og ut av bil, og den tar HELE bagasjerommet - og vi har stasjonsvogn..

Vi har byttet den i en Scooter 2.0 nå, og jeg digger den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på emmaljunga.no Ja, du kan velge stoff/mønster selv. Du kan velge mellom sølv, svart og hvitt understell. City cross har kun luftkanalhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempe fornøyd med min Emmaljunga Duo vogn. Har blittbrukt av to barn og funker som bare rakkern. Ikke dårlig kvalitet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 2010 Emmaljunga Scooter 2.0 og synes den er helt fantastisk. Kan brettes sammen og er veldig lett - til og med jeg kan bære den rundt omkring. Samtidig er den veldig stødig og kan brukes i skogen eller i byen.

 

Eneste ulempe er at den ikke har en full liggestilling - men er ellers helt supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...