Gå til innhold

Kjøper dere pensko til guttebarn i barnehagealder til 17.mai


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker mer på føttene til mine barn, også for fremtiden. Så jeg kjøper gode sko i svart farge(eller hva som passer til antrekket), Og lar dem ha en fin dag uten gnagsår ;)

 

Til gutten har jeg oftest kjøpt nye joggesko til 17. mai, slik at de er rene og pene, men gode. Og de kan brukes etterpå.

 

Jeg driter i at dette kan være mangel på stil og gjennomføring. Det er faktisk viktigere at de klarer å gå såpass mye i nye sko en dag, og samtidig ha det gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte ecco-sko. Dyre, men han løper rundt selv med bunad og da vil jeg at han skal ha gode sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pensko fra jula som passer til 2-åringen min, men har faktisk tenkt til å ta på ham joggeskoene på 17. mai selv om han skal ha på bunad. Skoene er nøytrale i fargen og vil dermed ikke være for skrikende til bunaden.

 

Jenta mi på 4 er veldig opptatt av å ha pensko, så hun har også fra jula. Men mulig at hun går i nye sandaler 17. mai, for jeg tror de er bedre å gå mye i enn penskoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også lurte på.

 

Har heller ikke så god råd, så synes det var litt kjipt å skulle bruke 300 kr på sko han kun får brukt kanskje 1 eller 2 ganger.

 

Ikke så gøy for de å løpe å leke i pensko heller.

 

Takk for svar.

 

Da skal jeg se etter noen fine joggesko jeg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

guttene mine har mørke joggesko på seg. De skal gå såpass langt i tog at jeg tenker mer på at skotøyet skal være komfortabelt enn pyntet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene her skal ha pene hvite tøysko i år da de ikke skal ha bunad i år og de skal gå langt i tog,

Gutten vår skal ha pensko! Bunad og joggesko?-seriøst?

Pensko til gutt er da ikke vonde å i- verre til jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke hverken bunad, dress eller "pensko". Så her ser jeg an været og finner noe morsomt i skapet. Bruker sko eller sandaler vi allerede har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...