Gå til innhold

Når du må velge mellom husvask, trening og kjærestetid med mannen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjærestetid vel :), så får husvasken komme og til slutt trening! Men aller først kommer ungere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kjærestetid kommer sex, masse sex ;) Med husvasken forbrennes kalories.. hvem gidder å trene da :) HIHI

NN 12.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ungene kommer først er jo en selvfølge her :)

Mannen blir bare litt frustrert når jeg er altfor sliten etter jobb og trening til å være sammen han uten å sovne. Ser jo det er litt dårlig gjort, men trener jo for å holde meg fin for han da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ltt husvask, for å trives bedre i mitt eget hjem og dermed få mer ut av kjærestetiden :) Merk; bare litt - øyeblikkelig hjelp med støvsuger og rydding.. :) Trening kan vente til i morgen :) - og resten av husvasken :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar husvasken sammen,f or da blir den raskt unnagjort, og så kan vi tilbringe resten av kvelden sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trening, husvask, kjærestetid

 

får ikke slappet av før jeg har gjort de rktige tingene først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok husvask!

Ikke fordi jeg digger det, men klarer ikke å slappe av og kose meg med masse rot rundt meg...

Trener ikke heller så da er ikke det noe alternativ, men går tur med hunden da og har fysisk jobb så er i bevegelse hele dagen:)

 

Når kvelden kommer og alt ser greit ut kan jeg slappe av med mannen min og et glass rødvin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte prioritere noe annet enn trening... men er litt psykisk hekta tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det heldigvis ikke så hektisk at jeg må prioritere. Men jeg hadde nok valgt husvask. Det gir mest ro i sjelen å ha brukt tid på det. Kjærestetid bruker vi ikke så mye tid på, det blir stort sett til at vi sitter med hver vår pc i hver sin ende av sofaen mens tv står og durer.

 

Trening har jeg aldri likt. Men å gå turer o.l. sammen med mann og barn er koselig. Men gjør vi en fysisk aktivitet til trening blir det bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...