Gå til innhold

La oss dyrke POSITIVITETEN!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe som gjør deg glad akkurat nå?

 

Jeg er glad for at det er sol. Og for at jeg er flink og ikke spiser godteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad for at det snart er 17 mai, og at det er en solrik vår og 18 grader ute. Jeg er glad for at jeg er en del av en lykkelig familie og at alle er friske og raske. Jeg er glad for uendelig mye mer, men det er akkurat dette jeg har tenkt mest på i dag. Og nå skal jeg gomle i meg en is. ;)

 

Takk for at du startet en glad-tråd hi. Det trengs av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig :)

Viktig å ta vare på det gode i livet mellom all negativitet.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ble jeg kjempeglad over å se galleriet til fotografen som skal ta barnehage-og søskenbilder av barna neste uke, hun hadde akkurat den stilen jeg liker! Hurra! :-)))

 

Så er jeg glad for at jeg ikke trenger å ha minstejenta i barnehagen før til senhøsten, ikke alle har muligheten til det.

 

Ja, så er jeg glad for at jeg har oppdaget verdens beste magetreningsøvelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger en koselig tråd her inne, så takk for det =)

 

Det som gjør meg glad akkurat nå er å tenke på at gutta mine snart kommer hjem fra barnehagen. Da skal vi bake pizza og nyte dagen før de skal til det r¤#¤hølet av en far de har og være borte hele helgen.. hehe.. Men jeg er glad for at jeg har babyen hjemme hver dag ihvertfall.

 

Jeg er glad for å kunne tilbringe så masse tid sammen med barna som jeg får fordi jeg er hjemme i permisjon, og jeg er glad for at jeg har en herlig familie og fantastiske venner og naboer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langsiktige gleder: Jeg er glad for at jeg er ferdig med masteren 1 juni(håper jeg iallefall). Da skal jeg har fri helt til rundt 20 august, hvor et nytt år på universitetet med et spennende og morsomt fag venter:-) Det gjør også at jeg får nok et år med korte dager i barnehagen for snuppa og vi får masse kosetid:-)

 

 

Akkurat nå er jeg glad for at det finnes cola og tyrkisk pepper! For når man skal sitte å skrive til langt på natt er det greit med litt snop for å holde seg gående!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er glad for at jeg har en snill hund etter han har gaatt tur ;)

 

og glad for at det finnes sjokolade.

 

jeg er glad for at jeg vet at jeg skal faa to barn i fremtiden, selv om jeg helst vil ha de naa... /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at jeg fikk kjøpt øl i dag, så jeg slipper å være helt edru. Glad for at ingen vet dette, og jeg kan gjøre som jeg vil.

 

Glad for at jeg har fått et oppdrag, som drar inn penger(i tillegg til det NAV betaler hver måned).

 

Tja, skal en se positivt på det, så skal en vel det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...