Gå til innhold

Herregud så varmt det faktisk er nede i vogna...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en TFK sportsvogn og gutten min lå og sov nede i den da vi gikk på tur. Skulle bare skjekke han litt mens han sov og han var kjempe klam. Hadde kun body og tynn bukse på seg, hverken lue/solhatt eller andre ting på. Blåser ganske bra i dag til og med....

 

Fikk bare en ekkel følelse på de da som i tillegg dekker vognåpningen med teppe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er mye lunere og varmere nede i vogna enn mange er klar over. De med helseteppe som dekker åpningen er neppe klar over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke poenget med helseteppe (eller andre tepper) foran åpningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har også merket det! jeg må ærlig innrømme at selvom dette er mitt 3 barn, dog er de to andre vinterbarn, så har jeg problemer med å vite hva mini skal ha på seg om dagen når han er i vogna. Hva kler dere på? Min mini er kun 2 uker og det gjør at jeg blir ekstra usikker... Han ligger på saueskinn i vogna (som jo skal regulere temp), med bare body og bukse, tynn lue og ett fleeceteppe (kjenner på nakken). Men når det blåser...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 4 mndr og vi bor i nord. Lufta er enda litt rå her, selv om temperaturen er oppe i 16 grader nå, og sola skinner. Vandret en liten tur tidligere, og hadde da jakke på selv. Babyen hadde body, strømpebukse og en åpen, tynn hettejakke. I vogna lå en åpen vognpose, som på varme dager bare blir brukt til liggeunderlag. Kjenner til stadighet om det er for varmt. Dekker forresten en tredjedel av åpningen med en flortynn gulpeklut/myggnettet. Det er selvfølgelig fordi jeg ikke har fått tak i solskjerm enda, og fordi det er så viktig at babyen ikke får sol på seg. Det er mitt første barn, og jeg gjør så godt jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.43 her: Slipper heldigvis å dekke til noen åpning da Brios nye vogner har solskjerm på kalesja :) Så frisk luft flommer inn - deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...