lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Når kan man begynne med dette etter fødsel? Nærmer meg de magiske 6 ukene, og har absolutt ingen planer om å få flere barn de første mnd, hehe..
Ane Elise Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hvis du ammer så bør du vente med å bruke det til ammeperioden er over pga hormoner i pillene som ikke er bra for barnet. Alternativ er å ta mini piller noe som jeg pr dags dato gjør. Syns det fungerer utmerket så frem man husker å ta pillene omtrent samma tid hver dag Lykke til!
Alt-er-mulig Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Man skal ikke amme og ta p-piller samtidig, hvis du ikke ammer kan du selvfølgelig bare ta pillene:-) Ellers er minipille som nevnt over her et supert alternativ...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 Jeg gikk på cerazette før jeg ble gravid pga migrene.. det er jo en minipille, så det var jo perfekt!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2011 Men når kan man begynne med dette?
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Du kan starte når du vil, men starter du før du har fått tilbake mensen tar det en uke før den gir beskyttelse.
babyjakob Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Jeg fikk p-piller v/ 8 ukers kontroll etter fødsel. Legen sa det ikke var noen problemer ift. amming. Junior er nå knapt 4 mnd og amminga går fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå