katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Ja da var det overstått, en meget vrien ul pga en meget aktiv baby. Fikk målt tilslutt og ble satt frem 2 dager, så ny termin blir 14 oktober. Vi så tydelig en guttetiss i uke 13, men idag var det vanskelig å se, mulig det kunne være jente istedet, så nå ble jeg iallefall nyskjerrig:) Må vente helt til beg av juli å få greie på det. Bebisen var iallefall utrolig aktiv, noe som min sønn på snart 10 mnd og var og er, så skal nok få slite ja:( Ellers så alt fint ut av det hun klarte å måle hehe. Klemmer fra meg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2011 ps, ikke drikk cola før ul:(
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Gratulerer:) Det er vist ikke lurt å spise sjokolade før ultralyd heller;) Vet fortsatt ikke om det er en gutt eller jente inni magen... Gleder meg til 3d ultralyd om noen uker:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 Takk for det:) Nei det er visst ikke det selv om det funket veldig bra sist hehe. Men gleder meg også til 3d om noen uker, får iallefall greie på det da vil jeg tro. Er temmelig forvirret nå hehe. Klem
MK73 Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Gratulerer med vel overstått UL! Hehe, kan dere tenke dere, jeg hadde samme opplevelsen, men jeg hadde ikke spist eller drukket noe søtt hele dagen, og hadde bare spist frokost et par-tre timer tidligere... Jeg lå på benken i over en time før alt var observert og målt, knøttet klumpet seg sammen og snurret rundt hele tiden, la seg på skrå, slo kollbøtte, snurret frem og tilbake, og vi fikk kun et lite glimt av profilen, ellers var det tydelig at vi helst skulle få se ryggen, nyrene og kroppen sett ovenfra... Vi fikk i alle fall sett alt til slutt, inkludert svært tydelige tegn på at jeg har en liten jentebaby i magen :-) Kan være en utfordring på gang her!
ninairen Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Gratulerer:) Min baby var også kjempeaktiv på alle de 3 ultralyden jeg har vert på Sleit litt med å måle min også, men klarte det til slutt:) Bra de er aktiv da
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Jeg og er ganske så forvirret. Først ultralyd sa legen at han trodde kanskje det kunne være en jente. Hvis han absolutt måtte tippe da. Det var i uke 9. Ved ultralyd i ca uke 18 sa han først at det var en jente. Et par bilder mente han at det kanskje var en gutt. Vanskelig å si om det var navlestreng eller tiss.. Gleder meg til 3d i uke 26. Da må de klare å se hva det er som befinner seg inni magen.. Jeg tror igrunn at det er en gutt, så jeg har begynt å kjøpe blå klær.... Klem:)
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Vet dere forresten hvordan man kan se at det er en jente? Har noen bilder, men vet ikke helt hva jeg skal se etter
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2011 Tuuuusen takk alle sammen. Ja slik var det her og under hele undersøkelsen MK hehe. I uke 13 så vi en tyyydelig tissemann hos en av de beste gyn i landet. Nå var jeg på sykehuset og babyen var jo såååå aktiv, men jordmor mente først hun så 2 testikler, men ved neste hurtige bilde var det 3 hvite streker. Hun turde ikke si noe, og iallefall ikke etter at min private gyn hadde sagt gutt siden hun vet hvor erfaren han er. Men gurimalla, kan jo ha vært noe annet mellom beina hans for noen uker siden hehe. Så svaret er jobber med saken har klart det, er at hvis du ser 3 hvite markerte streker så kan det være tegn på jente:) Blir spennende detta! Klem:) Ps her klarte vi dessverre ikke å få til profilbilde. Enten hodet eller kroppen, forige gang fikk vi nydelige profilbilder.
snuppelura-jente10 Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 Ja, for de er ganske like frem til uke 14, spennende da. Så gøy at du oppdaterte, var spent på hva de så, selv om man ikke ble så mye klokere, he he..
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Da skal jeg lete etter tre streker:) Men synes det er utrolig vanskelig å se noe som helst på bildene. Er det mulig å legge ut bilde her?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2011 nei det er jammen ikke lett hehe. Vet ikke hvordan bildene blir om du tar dem over, men bare å prøve:) Ikke så lett å tyde selv heller hehe.
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Får ikke til å laste opp bildet:( På det ene bildet ser det ut som tre streker. På neste bildet ser det ut som tre streker og en guttetiss. (Men det kunne være navlesnoren..) Helt utrolig at det skal være så vanskelig å se om det er gutt eller jente. Håper virkelig at de klarer å se det neste gang:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2011 Hahaha, ikke sant:) Ja skal 4 juli, og bestiller ny time hvis ikke hehe.
MK73 Skrevet 12. mai 2011 #15 Skrevet 12. mai 2011 Som Katta sier, dersom du ser tre tydelige streker og ingen antydning til testikler eller "fant" - så er det sannsynligvis en jente, men det kommer også an på hvor gammelt fosteret er og hvordan det er plassert når du ser kjønnsorganene (dvs om det er noe sted babyen kan ha gjemt "resten" hvis det er en gutt).
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 12. mai 2011 #16 Skrevet 12. mai 2011 Oii, kanskje jente alikevel da, føgler spent med
jobber med saken har klart det Skrevet 12. mai 2011 #17 Skrevet 12. mai 2011 Jeg blir ikke noe klokere av å se på bildene. Har ett bilde der legen har skrevet jente, og ett bilde der legen har skrevet gutt? Bildene ble tatt i ca uke 18. Oppdatering kommer i starten/midten av juni. Da er jeg i uke 26:) Gleder meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #18 Skrevet 13. mai 2011 Ser at jeg også skal i uke 26 og ikke i uke24. Så blir en stund å vente til 4 juli ja. Foreløpig har jeg og både gutt og jente i magen hehe.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. mai 2011 #19 Skrevet 15. mai 2011 Hei katta! Titter innom fra dib en tur:) Så spennende da å ikke vite;) *knis* Fulgte deg sist(fikk barn i okt selv) Ville bare si t jeg fikk vite av en meget dyktig gyn at det så ut til å være en gutt i uke 12. Fikk samme beskjed i uke 16. På ordinær ul så var det pluttselig ei jente!??!? Kan tro jeg var rimelig usikker på hva som var inne i magen ja! Men etter 3D ul i uke 29 var det ingen tvil og jente ble det også kjønnet kan nok være litt utydelig,men kan nå høres ut som det kan være ei lita frøken på vei til dere:) Uansett,det viktigste er at h*n er frisk:) Masse lykke til,kommer til å følge med deg fremover:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #20 Skrevet 16. mai 2011 Hei 2 gutter og eijente:) Så koselig du stakk innom:) Skal bestille meg 3d i uke 24 tenkte jeg, så får jeg en ul til av min private gyn, så da må de vel klare å slå fast kjønnet hehe. Så vittig at du har hvert igjennom det samme da! Skal se det skjuler seg en frøken her også hehe. Er iallefall et heeelt ulikt sv.skap fra sist og legger på meg alle plasser:( Ha en flott dag. Stooor klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå