Gå til innhold

Flere som fortsatt venter her..?


gulda

Anbefalte innlegg

Sånn er det å ha termin sent i måneden. "Alle" andre kommer før..

 

Er så merkelige dager når en ikke aner når ting skal skje. Spesielt med 17.mai rett rundt svingen. Akkurat den dagen kan jeg godt unngå.. Går og kjenner på kroppen, kjenner på ale tegn, mens hodet egentlig ikke klarer å innstille seg på at noe snart kan skje. Det føles år unna, he he..

 

Men men, det er jo uansett snakk om dager for oss her inne nå. Det kan jeg bare ikke skjønne!

 

Lykke til, alle sammen som fortsatt venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når har du termin? :)

jeg har termin 24.mai, så er begynnt å vente ja :) prøver bare å få dagene til å gå, legger mye planer. Gler meg til 17.mai jeg da, skal se toget og nyte rømmegrøten min :) skulle noe skje der og da,så får det bare gjøre det:)

 

gjelder bare å få tankene bort fra «det å vente», da går dagene fortere å plutselig er vetla her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter - mannen håper jeg skal føde 16.mai (...for da blir det sååå kult for ham når blir 18 og når han skal være russ, javel...)

 

Selv kan jeg egentlig godt gå litt på overtid for ingenting er klart her, vi har ikke kjøpt bilstol engang - må kjøpe ny bil først:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ventende jeg også..termin 19.mai. Ønsker heller ingen fødsel 17,men d kan vi jo ikke bestemme,hehe. Kjenner ikke en eneste antydning til kynnere heller.

Jeg er på skolen hver dag og har eksamen 17-19.juni. Og er kjempe spent på hvordan det skal gå med en liten baby.

 

Ønsker alle her inne i barnimagen lykke til! Selv har jeg ikke vært så aktiv med skriving her inne,men har lest å tatt til meg masse av det dere har skrevet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 29.mai som kjennes ut som neste år akkurat nå...har hatt veldig mye kynnere idag, men tror ikke det betyr noe egentlig. Sikkert fordi jeg har født før og kroppen vet hva som er på gang. Det er nå bare for lillegutt å komme for her er alt klart:)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gulda sånn er det her og, føles åååår unna. terminen er 16. og jeg er førstegangs så kan jo gå lenge over. hver dag er så spennende og litt slitsom også. har så mye positiv energi i kroppen+at jeg samtidig blir litt sliten for er mye på farten. JM sier at det er vanlig mot slutten å ha mye energi og bli sliten samtidig!?forstå den som kan!!!

ja og alle de symptomene,,,,,går å venter på alt fra vannavdgang til ryggsmerter, tolker hver mindste forandring. siste er mye mer hoven nedentil...ikke hørt at det er tegn for fødsel rett rundt hjørnet heller. skulle hatt et tegn som sa noe om det var i gjære nå el.om en to uker.... man, blir så utolmodig altså!!!!!

 

lykke til til deg med eksamen!!!

 

lykke til til alle dere som venter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går nå her og slenger ennå jeg. Termin 31. mai og regner med å gå over tiden også denne gangen, men juniklubben ville ikke ha meg ;oP

 

Forrige gang hadde jeg termin 22. april og aprilklubben var øde da jeg fødte 1.mai :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går nå hjemme om dagen... men får meg lissom ikke til å se det at fødselen er rett rundt hjørne har termin 26. mai så er jo litt igjen men siden jeg er første gangsfødene går jeg sikkert over og det blir et juni barn. men tar det helt som det kommer....

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun fire dager igjen. Har termin 17. mai så kommer til å feire i nærheten av sykehuset;) Både jordmor og lege sier magen min er høy, så de tviler på om den kommer før termin.

 

Gikk til akupunktur og skal igjen. Håper det skynder prosessen. Alle jeg besøker eller møter ford tida passer på å slenge på et "lykke til" når de drar. Flere som har sagt det flere ganger for å si det sånn. Mange som tenker på meg og følger med for tida. Er i grunn koselig å tenke på.

 

Lykke til, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter jeg også, termin 28 mai. Men også jeg er forberett på å gå over, slik jeg gjorde med nr 1. Men hadde håper og slippe og for å kunne føde mornalt. Skal ha k.s om han ikke har kommet av seg selv en uke over termin.

Føler for hver eneste lille vonte at kanskje noe er i gang, men er jo aldri det. (hadde aldri noen vonter/modings tegn sist) Kommer nok til å bli sprø av å gå slik enda 3 uker til.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å ikke henge seg så mye opp i termindatoen, da kan man fort bli rastløs og utolmodig alt for tidlig! Den er jo bare en ca pekepinn for forventet fødsel, og man regnes egentlig ikke for å ha gått over tiden før man fakstisk er 14 dager over. Men det er ikke så lett å styre seg heller da ;-) Er selv 10 dager over i dag. Hadde termin tirsdag 3. mai, så er ganske så klar. Ingen modningstegn da vi var på UL og kontroll i går, så vi kunne mest sannsynlig belage oss på enda litt venting. Sterke kynnere har jeg hatt i mange uker + murring i korsryggen, men ingenting skjer. Så tror det er vanskelig å si hvilke tegn en skal se etter!

Har bestilt time til igangsettelse mandag, etter anbefalning av legen. En ballong som settes inn i kjeden skal visstnok vide ut åpningen, og da var fødselen mest sannsynlig i gang iløpet av 24 timer. Og hvis ikke, går man i gang. Selv om ballong er en relativt naturlig igangsettelse, liker jeg ikke tanken på å gripe inn i naturen og håper selvfølgelig på at ting skal skje av seg selv iløpet av helgen. For hver 4. dag man går over termin økes sjansene med 40% for at ting skjer av seg selv, sa legen i går. Så oddsen er tross alt på min side. Men det føles samtidig godt å vite at jeg ikke skal gå lengre enn mandag.

 

Lykke til med det forestående alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjada her ventes det fælt...syns det er utrolig kjedelig denne gangen...hadde jo håpet at hun skulle komme litt før termin...fikk 6 dager over sist. Men men prøver å smøre meg med tålmodighet....2 dager igjen til termin mandag 16 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...