Gå til innhold

Husker dere meg som ikke fikk lov å spise i ny jobb!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk medhold av sjefen, daglig leder nektet meg å spise. Sjefen sier at det ikke skal drives nazi , men det er det hun (dagl.leder) gjør!!! På flere forskjellige måter pgså - tar alle kundene selv så hun skal få mest provisjon osv.

Behandler oss andre nedlatende, aldri smil eller ros.

 

Burde jeg faktisk gå?? For jeg holder ikke ut lenge der altså. Har vært der i 4 dager, og altfor mye har skjedd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "tar" kunder?

 

Ta det opp med sjefen din, og si fra at hvis ingenting blir gjort leverer du oppsigelsen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til første innlegg for oss som ikke har fått med oss hva dette dreier seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun setter opp alle på seg selv, dette er en hudpleiesalong.

Sjefen så det, og rettet på det , men HELE INNSTILLINGEN til denne daglig leder er så dårlig. Hun har rikka seg til i maktmisbruk-posisjon, og jeg er ikke i stand til å smiske, det er nok bittert for henne.

 

Uansett hva jeg sier, så er hun "lur" nok (streber-type) til å få det hele til hennes fordel, virker som hun ikke vil at jeg skal trives!!!

 

Jeg fikk ikke lov å ta en mat-bit pga jeg jobber deltid, men har fått ordnet opp i det med øverste sjefen.

 

Jeg har lyst på å søke på en barnehage rett ved der jeg bor istedet....

Ringte dit idag.

Kanskje bedre å si opp før det baller på seg, har en dårlig følelse av at hun ikke kommer til å forbedre innstillingen, det er hun for egoistisk til.

Hun har ingen leder erfaring, hun er 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei SFO var ikke meg, det var flere som skrev på samme tråden ;) så da ble det vel en misforståelse at det var jeg som jobbet på sfo :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si opp og få klart frem i oppsigelsen hvorfor du sier opp.

 

Når det er sagt kan det umulig være veldig mye kunder dere har siden alle rekker å få time hos daglig leder? Du får finne frem albuene og sørge for at du får booket noen timer selv da vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du skrive bak øret som "jobberfaring" og gå så videre til andre jobber.

 

Den daglige lederen kjenner jeg igjen etter mange år i butikkbransjen.

Hun vil bli hatet av mange og smisket med av noen. Mens årene går vil hun bli litt mykere i kantene, men aldri snu helt om å bli den gode sjefen aller husker. Dessverre!

 

Ikke kast bort tiden på dette "spillet", men ta skrittet videre for ellers vil det bare bli verre for deg. Hun kommer til å drite i det og kun mele sin egen kake.

 

Lykke til med ny jobb!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du organisert ?

 

Vist organisert hadde jeg godt på og sakt det rett ut og kvest. Virker som ho har godt takt på dokke. Blir ikkje bedre og gå slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...