Gå til innhold

Mannen min vil ikke ha sex med meg når


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min vil ikke ha sex med med når jeg er gravid. Er gravid for 2. gang nå. Og vi hadde det slik sist svangerskap og!

 

I begynneslen av svangerskapene har ikke jeg særlig sexlyst, men det har han. Men med en gang magen begynner å komme, vil han ikke. Han sier at han føler det blir helt feil, når det er noe som lever inni der. og bla bla bla...

Kjenner at jeg svaner intimitet!!!

 

Andre som ikke har/hadde sex når du gikk gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nokså normalt. Jeg syns ikke det er noe problem, jeg ønsker heller ikke sex med noen som ikke har lyst å ha det med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det med kosing ellers? Og han har vurdert alternative stillinger?

 

Nå er det jo faktisk slik at du har en levende unge inni deg, og at det kan virke turn off på noen. Om han synes det blir helt feil, så er det ikke noe han kan gjøre for å endre på det annet enn å vente til ungen er ute. Er jo egentlig ikke snakk om at han ikke vil ha sex med deg, han vil bare ikke ha sex med deg med en baby inni deg. Om dette var slik sist svangerskap også, så kommer jo dette heller ikke som en overraskelse. Du sier jo selv at du i begynnelsen ikke hadde sexlyst, og det antar jeg han respekterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...