Gå til innhold

noen som vil hjelpe meg å stemme på min 3 mnd gamle sjarmør??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, hvorfor skal vi det?

 

og jeg skjønner meg ikke på foreldre som legger ut bilder av de uskyldige små barna sine.. uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje fordi barnet får premier?

og hvis dere ikke vil så trenger dere jo ikke å svare.

hun har jo ikke lagt ut noe skadelig heller da.

 

jeg har i allefall stemt ;)

han var jo så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemme dere er!!

Dere kan da umulig ha det noe godt i livet, har dere venner eller er det bare her inne bak en anonym fasade dere er så ekkel og smålig?

 

Gullen liten tass- lykke til, jeg har stemt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig! veldig lavmål.. barnet blir sikkert kjempe glad for å få vite at mora la ut bilder i hytt og pine for å vinne noen usle små premier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er vi slemme som ikke dikker med HI og sier at babyen (som ikke er mer enn gjennomsnittet søt.. faktisk) er en "gullen liten tass" og stemmer i hytt og pine i stedet for å si at vi ikke ser poenget med å stemme på en baby vi ikke kjenner bare så mora kan tro at han er super søt + vinne premier :P makan til tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytt og pine?

Idiot. Hytt og vær heter det.

 

Synes du det var tåpelig og unødvendig å påpeke den feilen? Like idiotisk å rakke ned på HI og babyen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare holde deg borte fra tråden da? Det står jo faktisk i overskriften hva HI er ute etter, så hvorfor gidder du i det hele tatt å gå inn på den? Makan til tull ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, syns ikke det var tåpelig og unødvendig for jeg visste at den kom.. har blitt litt vane å si det på tull i min gjeng etter at en sa det feil ;)

 

Jeg rakker ikke ned på HI og babyen. Jeg syns det er trist med mødre som utnytter babyene sine, og tror de er så superspesielle, bare slik at de kan vinne premier. Og jeg tror faktisk babyen kommer til å være enig med slemme meg når han blir eldre! hva vinner de da, en rangle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, plutselig tør ikke Topo å bruke nick lenger. Nå skulle hun jo være bitch med den anonyme over her! Så utrolig festlig med disse liksom perfekte dib kjærringene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk til de som har stemt og de som ikke er ekle :) og til dere andre bryr jeg meg ikke så hardt :) hvis han vinner dagskonkuransen får han en trehjulsykkel :) og blir han den store vinneren en leiebil i tre måneder :P noe jeg ikke tror han gjør, og var ikke den jeg satset på heller :P men trehjulingen vil jo være fin å ha neste sommer :D han er faktisk ikke eldre enn 3 mnd. ;) men får ofte høre han ser eldre ut. de vokser jammen fort disse skjønningene :) HI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de vokser veldig fort! Han så bare mye eldre ut enn 3 mnd (ikke noe negativt med det, altså), ble bare skikkelig overrasket! Helt klart en søt gutt, men jeg hadde ikke rynket på nesen hvis du sa at han var noen mnd eldre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan du ikke bare bruke nicket ditt her inne også, <3 duracellkanin <3?? Du gjør det jo på akkurat samme innlegget inne på småtroll 0-1 år.. bare syns det er litt rart at du plutselig ikke tør å stå for det her på anonymforum!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har uansett, ved å være teit, bidratt til en stemme. Jeg hadde ikke tenkt å stemme, men nå gjorde jeg det likevel.

 

11.09 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha :)

Hvilken del av ordet "anonymforum" var det du ikke skjønte? Hvis det å være anonym er å ikke tørre å stå for det man mener så er da ikke du noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger ikke ut mine svar på to forskjellige forumer hvor jeg bruker nick i det ene og er anonym i det andre! jeg er den første til å innrømme at jeg ikke vil gjenkjennes her inne, så jeg er BARE på anonymforumet og ingen andre forumer på dib...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda kan bruke nic her også jeg ;)

bare haka ikke ut den knappen.. og jeg regnet jo med at folk hadde sett det uansett siden jeg postet dette i et annet rom også :P

 

hadde jeg vært redd for at dere skulle finne ut hvem jeg er så hadde jeg vel ikke postet dette i et uanonymifisert rom eller?

 

jaja. takk alle sammen :)

om ikke annet så har jeg da klart å skape debatt ;)

nå reiser jeg og gullet på tur :)

 

ha en fin dag allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...