Gå til innhold

Han gjør meg litt forvirret..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Wææh. Var på en date i helgen, med en kjempekoslig gutt :) Spiste middag sammen og hygget oss. Sendte han en mld dagen etterpå der jeg spurte om han var med på en ny date en annen gang siden vi ikke bor på samme plass ( men heller ikke såå langt unna hverandre). Og det sa han jo ja til.. ;) Han sa også at jeg var søt, og at det var synd jeg måtte gå såpass tidlig ( hadde barnevakt som ventet)

Men nå, han skriver ikke mld eller noenting, annet enn å svare hvis jeg skriver først.. Forventer ikke han skal bombardere meg med mld, men hadde vært kjekt med en melding iallefall. Vil ikke mase på han heller, og er så redd for å bli avvist, for det er jeg blitt så vant til.. Uff :/ Så hva nå, skal jeg bare vente til han tar kontakt først for å se det an om han faktisk er intressert? Klarer ikke slutte tenke på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm...det er bare torsdag da....... og menn tar gjerne ikke kontakt 13 ganger for dag sånn som vi damer gjerne vil..... Han har jo nettopp møtt deg... og hvis du allerede har sendt flere meldinger til han og det BARE er torsdag... så må han da virkelig få litt tid på seg.....

 

Synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har vært for pågående... Min erfaring er at noen menn liker jakten. Og ikke å bli jaktet på... (Skrev min erfaring, og noen menn. Slik at dere ikke kommenterer at jeg tar alle over en kam ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du allerede har sendt opptil flere meldinger, så det er godt mulig du gjør lurt i å puste litt dypt og legge litt is i magen!

 

Dvs ikke sende flere meldinger nå og heller vente på at han tar et initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.. Sånn at det er sagt, han kun sendt han EN mld :) Og det var på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke skulle gjort det?

 

Men du skrev: "Men nå, han skriver ikke mld eller noenting, annet enn å svare hvis jeg skriver først.. "

 

Så for oss ser det ut som at du har sendt flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe okei, så har jeg sendt to da.. Men skal ikke sende flere :/ Sendte han en mld igår og spurte hva han gjorde, så svarte han og da sa jeg bare at han måtte kose seg videre i kveld.. eller noe sånt. Ikke lett å vite hvor grensa går før man blir FOR masete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive mld og spør hva han gjør på etter såpass kort tid kan fort virke litt masete og kontrollerende for noen. Ikke for alle, men for noen. Slike ting har du ikke noe med ifølge noen mannehoder, så slike spørsmål bør unngås. Og det er MIN oppfatning og erfaring/observasjon av hvordan menn fungerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:32 igjen.

 

hehe, vet hvor vanskelig det kan være. Men hvis han virkelig er interessert så tar han kontakt selv. Og hvis ikke er det ikke mye som skal til, før det regnes som masete. Dessverre... Menn er noen merkelig skapninger ;)

 

Tror du vinner mer på å la han kontakte deg. Samt å være litt "utilgjengelig". Men vet det kan være veeeeldig vanskelig :/

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må roe deg helt ned og ikke sende flere mld til han. Du virker alt for pågående og nesten litt desperat. Det er ikke veldig tiltrekkende for menn. La han ta kontakt med deg. Han gjør det hvis han er interessert.

 

Når jeg møtte min mann så sa han at han skulle ringe for å avtale neste møte (etter vårt første) som skulle være la oss si neste tirsdag. Jeg ventet og ventet hver dag på at han skulle ringe. Når tirsdagen kom var jeg helt sikker på at jeg var dumpet. Men da ringte han to timer før vi skulle møtes! Jeg har i ettertid spurt han om hvorfor han ringte så sent. Og i hans hode ringte han når vi hadde avtalt det. Og han hadde vært veldig nerøvs for å ringe. Jeg er glad jeg ikke sendte masse mld til han i mellomtiden men lot han ta kontakt. Man må ha litt is i magen og bare stole på at de tar kontakt hvis de er interessert. Å mase gjør de ikke mer betatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...