Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere til nå?


11.11.11 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk gått ned 2 kg. Mye kvalm, og dårlig mat lyst. Men legen sa det var ok, fosteret tar til seg den næringen det trenger uansett. Tror ikke jeg blir å legge på meg så mye, mamman min la på seg kun 5 kg totalt da hun var gravid med meg. Er 12+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Junijenta-10 + novemberbaby

Jeg sliter også med kvalme og oppkast, og har gått ned 3 kg siden jeg ble gravid. Prøver å spise så godt jeg kan, men er ikke så lett når det kommer opp igjen med en gang. Heldigvis varierer formen slik at noen dager er mye bedre enn andre, og da spiser jeg masse:)

 

Ser vi har samme termindato Tippi, morsomt:) Men jeg er 12+6 idag, hvordan kan du bare være 12+1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+5 i dag og har lagt på meg 2kg+. Gikk opp 8 kg alt i alt med forrige så krysser fingre og håper på det samme nå :) (men gikk opp 20 kg med førstemann... Fra 50kg... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 1,5 kg ca. er 13+5 i dag. har ikke vært noe spesielt kvalm til nå :) Føler at energien kommer tilbake også etter en lang periode der jeg har trengt mye søvn. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh jeg har egentlig litt usikker termindato, Junijenta-10 + novemberbaby, pga at jeg gikk på p-piller, slutta og fikk aldri mensen etter det, mener selv det er rundt 20.11, men legen regner ut i fra da jeg slutta på pilla, og da blir det 25.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 14 nå og har ikke gått opp noen ting, men med første så gikk jeg opp over 20 kg pga tidlig svangerskapsforgiftning og ble henvist til total ro!!! det er ikke bra for vekta, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag og har gått ned 3,5 kg ikke kvalm eller syk eller noe :) :)

Håper å ikke gå opp så mye, men det er kanskje for mye forlangt når det er to :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er 14+2 og har gått opp 2kg, er fornøyd med at det ikke er mer. sist svangerskap gikk jeg opp 30kg til sammen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 113+5 og har gått opp 1,3 kg så langt. Må spise oftere for å ikke bli uvel, men ellers har formen vært ganske grei. Er veldig fornøyd med det, gikk opp 4 kg i 1. trimester sist gang, og var +30 kg ved fødsel (og halvparten av dem sitter igjen ennå), så har litt å ta av, for å si det sånn. Håper jeg klarer meg mye bedre gjennom dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 14+1. Har gått opp 2,5 kg. Akkurat det samme som sist når jeg var like langt. Gikk opp 19 kg tilsammen (det var tvillinger). Alt var borte når de var 6 mnd. Hadde vært fantastisk hvis det hadde skjedd igjen.Er ikke tvillinger denne gangen.. heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+4 her og har gått ned 4 kg.

1.svangerskap gikk jeg opp 20 og de har aldri gått av. 2. svangerskap gikk jeg opp 10 og de var av etter 6 dager.

Håper ikke jeg går opp så mye denne gangen for da ruller jeg bortover, hehe. Men det lover bra foreløpig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke hvor mye jeg veier:p tørr ikke jeg gikk opp 25 kg med første.. men tok di av på 1 månde da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

17 uker, enda ikke lagt på meg... Dvs. Jeg gikk ned et par kg i starten, og har gått opp igjen de samme kiloene, så det er jo som ingen vektendring... Likevel har puppene voskt, og magen ser mer oppblåst ut, midjen er bredere, men vekta l sier ingenting om dette... Syns det er vanskelig med vekt, da jeg kan være flere kilo forskjell med og uten klær, morgen eller kveld, så derfor stemmer det aldrig når jeg er hos jordmor eller lege og veier meg i forhold til når jeg veier meg hjemme før frokost. Forholder meg personlig til morgenveiingen hjemme, da jeg mener den blir mest korekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg har lagt på meg. Da jeg var på første kontroll før påske (8+4), hadde jeg lagt på meg 0,5 kg. Har vekt hjemme, men jeg stoler ikke på den i det hele tatt. Den viser helt feil. Kan gå oppå to ganger etter hverandre med et par minutt i mellom, men likevel viser den opp til 10 kg i forskjell... Så jeg får bare vente i spenning. Noe har jeg sikkert lagt på meg, for jeg får ikke på meg noen av buksene mine lengre, og magen er ikke blitt så veldig stor. Er 15+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 8 kg i begynnelsen, å har gått opp litt etter hvert som jeg har fått hjelp ned ekstrem kvalmen. Så har nå i løpet av tiden gått opp 4 kg, men er ennå under den vekten jeg var før jeg ble gravid. Kan håpe jeg ikke blir så stor, det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...