Gå til innhold

Hvilke bleier bruker dere på natta,og er dere fornøyd?


~ spiren ~

Anbefalte innlegg

Vi bruker Pampers Baby Dry og er knall fornøyd. Aldri hatt ett eneste uhell, og de sitter bra. Har brukt str 5 nå, men innser nå at den begynner å bli litt i minste laget for gutten. Han er nesten 15 kg, så stor for alderen (21 mnd).

Ringte Pampers nå, og de solgte desverre ikke Pampers Baby Dry nr 6 her i Norge, men i England og Danmark.

 

Blir kanskje litt langt å reise for å handler bleier :-D

 

Så derfor lurer jeg på hvilke bleier dere bruker på natta, og om dere er fornøyd med de? Hvilke bleier er/ var dere ikke fornøyd med?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Libero til begge mine. Godt fornøyd:-) Sjelden det skjer uhell, men har skjedd med gutten min (ikke med snuppa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker First Price bleien på natta og er veldig fornøyd. Ingen lekkasjer, lite lukt, ikke noe utslett eller sår. Den er ikke stiv og sitter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libero.

Den eneste som har holdt alle barne tørre til enhver tid og ikke gitt noen form for utsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker Libero på dagtid både Up&Go og den andre, men føler den er for "tjukk og stiv" til å brukes på natta. På dagtid er Libero super!

 

Har søkt på hele nettet nå, og ser de selger på ebay og amazon, men de sender ikke til Norge :( Kun til USA. Får bare svelge kamelen og skifte til et annet merke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, men det er da på dagtid når de beveger seg mye det er viktigst med bleier som ikke er tykke og stive...ikke det at jeg er enig i at Libero er tykke og stive, for det synes jeg ikke de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mente ikke det helt sånn heller.. hadde jo aldri brukt en bleie som var ubehagelig for sønnen min å gå med. Det jeg egentlig mente var vel at Pampers bleiene er veldig tynne og sikkert behagelige å ligge med om natta. Men de holder ikke like godt på bæsj, som tiss. Og sønnen vår bæsjer aldri om natta. Når han har brukt Pampers på dagtid har det ofte lekt gjennom hvis han har bæsjet. Men aldri med Libero (utenom diare). Så, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker pampers baby dry. Det har hendt at det har vært gjennom en og annen gang. Vi bruker nr.4 fremdeles vi da - kanskje vi bør gå over til 5? Hun har jo bikket 14 kg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Landlord eller First Price sine tape-bleier. Bruker også Mumi trusebleier fra Rema 1000. Kjempefornøyd med alle tre typene. Har ikke hatt noen uhell med dem. Og de er billige! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...