Gå til innhold

Hvor gammel var barnet da dere hadde barnevakt en hel helg for første gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hun var 4 mnd gammel da vi dro til praha i 4 dager. hun var helt som vanlig da vi kom hjem igjen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste er 4.5 år og vi har enda ikke hatt en hel helg. Har ikke hatt behov for det. Men jeg føler mine hadde vært klar for det rundt 2 årsalderen sammen med besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år her og enda ikke hatt en hel helg. Han har ligget borte hos besteforeldre 1 natt nå og da, men aldri hele helgen.

 

Nå er jeg alenemor da(helt alene) og vært det hele tiden. Kanskje hadde behovet for barnevakt hele helgen vært større om jeg hadde hatt et forhold å pleie;) Likevel ville jeg nok ikke reist fra et barn under året for å være borte en hel helg. Men det var jo meg da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang fra fredag til søndag var hun 2 år og 1 mnd.

Var glad for å se oss igjen men ellers helt som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 mnd med førstemann (2. mann husker jeg ikke). Var borte fra torsdag-søndag og det gikk helt fint, intet problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et bevisst valg fra vår side og det har heller ikke vært behov for det. Vi har ikke noe behov for å være alene på ferie, jeg og mannen. Barna skal få være med, de er jo aller beste å være sammen med.

 

Men en natt her og der, har han sovet borte hos bestemødre som han er veeeeldig trygg på.

Han er forresten 3, 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var vel bare 4-5 måneder gammel :( Andre var 2-3 år gammel og tredje er bare 9 måneder og har bare vært et par timer hos noen andre enn far og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Hun var 1,5 år, og ble passet av mine foreldre som hun kjenner veldig godt. Gikk kjempe bra, og merket ikke noe forskjell når vi kom tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi resier til riga i slutten av juni i 3 netter, da er gullet mitt 4,5 mnd og han skal være hos farmor som jeg er veldig trygg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på tur neste helg, da er gutten vår 14 mnd. Syns egentlig det er litt for tidlig, men han skal være hos mine foreldre som han trives veldig godt sammen med!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snuppa her er 7 måneder nå, og jeg skal bort første natten fra henne neste helg :/ Men da skal hun være med pappa'n sin, så det er meg det er ille for, ikke henne :)

 

Om ca en måned reiser jeg og samboeren min bort en helg - da skal hun være hos mormor, som jeg stoler 100 % på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år.

Hun var helt lik seg. Men jeg husker godt blikket hennes da hun kom inn døra hjemme. Hun var veldig glad for å se oss og særlig lillesøster på 11mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt barnevakt en hel helg enda. Og tror ikke vi kommer til å trenge det på en stund heller. Gutten vår er 19 mnd. Gunnen til vi ikke trenger enda, er at vi venter nr 2 i juli :)

 

 

Men han har vært på overnatting hos besteforeldre 5-6 ganger, og det har gått kjempe fint. Han var helt lik seg når vi kom, og veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skilte lag da snuppa var 8 mnd. Hun begynte med helgeovernatting da hun var 1 år. Det har aldri vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde barnevakt over natten for første gang da jenta vår var 15 måneder. Det var kun en natt.

 

Vi har aldri hatt barnevakt en hel helg. Hun er nå 4,5 år.

 

Både jeg og faren hennes har vært borte fra henne en hel helg, men vi har aldri vært borte fra henne så lenge sammen.

 

Hun er en veldig trygg jente, som elsker å overnatte borte. Har aldri vært noe problem. Nå er hun jo såpass stor at hun ber om å få overnatte hos andre. Men det har aldri vært mer enn en natt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...