Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Etter å ha trent aktivt zumba siden januar, og etterhvert begynt med jogging i april og rocker med rockeringen så og si daglig siste mnd har jeg nå kommet meg ned på den vekta jeg vil ha, har definerte magemuskler, rumpa er på plass der den skal være (var på tur nedover før jeg begynte å trene), og lårene er faste. Leeeets zumba!!! Det funker! Og jeg kan gjøre det hjemme i min egen stue!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Så bra da:) Flink du er! Har også en zumba dvd, men kommer liksom ikke i gang, eier ikke rytme:) hvilkt program gjør du? ble motivert til å trene her! Vil å ha zumba kropp!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Da var det bestemt! Jeg kjøpet zumba!!;D Du er flink:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Kjøpte min på tv-shop, fikk da 4 forskjellige dvder som jeg varierer mellom. Ikke nøye om man ikke har rytme, ingen som ser deg i din egen stue. Viktigste er å gi alt man har, bli skikkelig svett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå