Gå til innhold

Hvor mange her inne er ekstremt fornøyd med barnehagen som barna går i?


Brenda med 2 ute

Anbefalte innlegg

Jeg er overveldiget! Barnehagen til ungene er fantastisk! Oppegående mennesker som er utdannet! De finner på ting hele tiden, masse ting!

Skøyter og mye skisport om vinteren.

Nå lærer de alle ungene som er gamle nok å sykkle. Tar de med ut på tur i skogen hver eneste dag. Nå driver de også med klatring og rappelering.

 

De har en egen buss når de skal langt bort, og det skjer relativt ofte.

Pluss at de får alle måltider i barnehagen som er laget i deres egne kjøkken av en kokk! Frokost, lunsj og ettermiddagsmål.

Klærne forsvinner aldri og det er tørt ved avhenting.

Ved avhenting får jeg detaljert beskrivelse av hva de har gjort i la dagen og info om en eller flere episoder som barnet mitt har vært med på.

I gangen er det en tv som viser bilder fra dagen og foreldrene får mms titt og ofte. Hver uke får vi ukeplan med meny for kommende uke og vi får ukesbrev som forteller hva de har opplevd.

 

Jeg føler at barna mine utvikles i barnehagen! De kunne ikke fått det bedre!

Måtte bare skryte litt =)

 

Idrettsbarnehage.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var UTROLIG fornøyd med den forrige barnehagen. men så flyttet vi. Den hun går i nå er bra, men ikke like bra.

 

Hvilken av de går ditt barn i da? for den ekeberg barnehagen ligger ikke så langt unna. kanskje jeg skal søke på den.. hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig flott ut! Skulle ønske det var en slik her i nærheten... Men jeg er UTROLIG fornøyd med vår, men som tenkt så skulle jeg ønsket det var mer aktivitet i den vei idrettsbarnehagen har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Her også er jeg super fornøyd:) Det er ikke noen idrettsbarnehage, men en kommunal. Det eneste de "mangler" iforhold til det du skriver, er buss:) Kjempefornøyd med infoen vi får, hver dag. Måneds planene, alt de finner på av aktiviteter, folkene, og ja, alt! Dessverre skal en av de fantastiske ansatte slutte nå:( Men jeg håper det kommer en like super en inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ekstremt fornøyde. Barna går i en gårdsbarnehage som er helt fantastisk:) De er mye ute og barna får ta stor del i stell av dyra. Datteren min kom strålende hjem for noen uker siden og hadde fått være med på lamme-fødsel:) Vi er heldige:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fornøyd her også. Men de har ikke buss da. He he Synes faktisk det er greit at de ikke har det også:) De har ett supert personale jeg ikke kan få skrytt nok av og det er det viktigste for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer jeg leste, jo mer sikekr ble jeg på at vi har barn i samme barnehage! Og på slutten av innlegget fikk jeg det bekreftet! (eller iallefall i samme "kjede" - vi er på Østmarka)

Er strålende fornøyd! Fikk tilbud om barnehageplass nærmere hjemmet, men takket med en gang nei. Helt uaktuelt å ta Jr ut av Idrettsbarnehagen!

Skulle nesten ønske at jeg kunne gått der selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre =)

 

Våre går i Østmarka avd.

 

Ekeberg ble jo kåret til Norges 3e beste barnehage i F&B for 1 eller 2 år siden om jeg ikke husker feil.

Anbefaler deg til å søke! Ring styrer og hør om venteliste eller lignende.

 

Jenta vår gikk i basebarnehage på Majorstuen før og det var noe tragiske saker må jeg si.

Etter første dagen i nye barnehagen var det en helt annen jente jeg fikk med meg hjem. Blid og fornøyd, hun satte seg til og med ned for å tegne når hun kom hjem. Jeg var forundret over forandringen! Det hadde ikke skjedd før, da var det en helt utslitt jente som kom hjem desverre. Ikke fysisk, med hun var sliten i hodet av all støy!

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Hehehe =)

Vi hadde også takket nei om vi fikk tilbud nærmere hjemmet. Gangvei er det 20 -25 min til bhg, men det er heeeelt greit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...