Gå til innhold

Har så sinnsykt mye melk.. Når gir det seg, dere erfarner mammaer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen er snart to uker, og jeg har siden dag tre etter fødsel hatt konstant spreng. Han spiser veldig godt, tømmer ett bryst pr måltid, og legger fint på seg. Men når er det vanlig at det stabiliserer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Pyton periode med konstant spreng.

Det stabiliserte seg til meg rundt 3-4-5 uker, ikke over natta. Etter det følte jeg at jeg hadde lite spreng og trodde jeg hadde for lite melk. Men hadde nok likevel ser jeg i ettertid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Da får jeg bite tennene sammen og holde ut.. Skal aldri ha silikon hvertfall, gigapupper ver vist ikke helt min greie, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan Pamela og PH-Tine gidder å drasse rundt på kilosvis er en gåte:P Huff, synes C var stort og tungt nok i sprengperioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde/har for mye melk med nr.2. Hadde så mye de første 5 månedene at jeg måtte håndmelke før jeg amma, ellers stod melkespruten og da spydde hun. Lå hun for lenge til puppen ble det for mye melk og hun spydde da også. Klarte ikke tømme ett bryst engang.

 

Hadde normal melkemengde med første og ammet i 22 mnd, samtidig som jeg var gravid med nr.2. Nå er nr.2 15 mnd gammel og jeg har fortsatt en god del melk, ammer jeg ikke noe på 4-5 timer får jeg faktisk litt brystspreng fortsatt, men det har selvsagt avtatt masse fra slik det var i starten, men tok et drøyt halvår. Puppene er tilbake i vanlig størrelse og mykhet nå da, det tok vel 5-6 mnd før de ble normale igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...