Skrømti Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Fram til for et par uker siden var hele svangerskapet mer eller mindre uvirkelig, selv om det er 3 gangen. Det var for tidlig for alt liksom. Men nå kjenner jeg livmora, og det er litt av en milepæl synes jeg! Plutselig blir det litt mer virkelig. Nå bare gleder jeg meg til jeg kjenner liv. Syntes jeg kjente en liten sommerfugl i går, men det kan ha vært "noe annet". ( er jo en smule tidlig enda, er 14+2!) Nå bare gleder jeg meg over dette svangerskapet, som blir det siste.. Kjenner det rett og slett er litt vemodig at dette er siste gang jeg opplever dette. Kos dere dere også! Vi opplever et mirakel!
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hvordan kjenner du livmora? Jeg vet ikke om jeg finner den...Er 15+3 idag, og har foreløpig ikke funnet den. Ikke vet jeg helt hva jeg leter etter heller....
♥sebastian3003♥ Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 For meg er det foreløpig uvirkelig.. Er 13+6 i dag... Føler meg bare tjukk, og legetime eller noe har jeg ikke før ultralyd i juni, så jeg får liksom ikke noe bekreftelse.... Og livmoren kjenner jeg heller ikke.. vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter..
Skrømti Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2011 Første gang jeg kjente livmora ( i alle tre svangerskapene tror jeg) var rett etter orgasme! Da trekker livmora seg sammen og jeg kjente det som en hard kul rett under navlen! Det er bare å kjenne etter, det er faktisk ganske stilig når man kjenner den. Og som jeg sa, for meg så blir det en bekreftelse på at det iallefall skjer noe der inni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå