Gå til innhold

Hvor seriøst av en sjef er det å kommunisere på SMS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var innom jobb og skulle diskutere jobbsituasjon til høsten.. mens jeg var der ringte telefonen og h*n ble opptatt, og det kom en til å skulle snakke med h*n. Så jeg bare gikk.

Etterpå fikk jeg en krass mld.. suns det var utrolig teit. Kunne h*n ikke ha ringt i det minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde ikke avtalt noe møte, jeg bare var innom der. Og jeg hadde med meg en unge som hylte.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags melding sendte han da? Satt dere i en møtesituasjon der han kunne forvente at du ventet til han var ferdig med tlf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor seriøst var det av deg å bare gå da? Du kunne i det minste si ifra at du gikk og avtalt et nytt møre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, vi ble avbrutt av tlf, h*n gikk på kontoret, Og jeg kunne ikke stå det med en skrikende unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig useriøst av deg bare å gå? Du kunne ventet til han var ferdig i tlf. Husk neste gang så tar du ikke med noen unge når du vil ha et møte med sjefen. Avtal dato og klokkeslett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kunne vel gitt beskjed om at du gikk slik at dere evt. kunne avtalt et nytt møte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten blir det med unge, eller så blir det ikke noe møte. Har ingen som kan passe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre en kollega mens du er inne eller resepsjonisten. Uansett, det var veldig useriøst av deg å bare gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Hvilken generasjon tilhører du da?

 

Enten må du la være å ta med ungen som du vet potensielt kan begynne å bæle. Eller så må du i det minste si fra at du går.

 

Du fremstår som komplett idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk! Hun hadde jo ikke noe møte med sjefen, fremkommer det lenger ned i innlegget, så det var jo ikke frekt av henne å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns også et var du som var useriøs når du gikk. Selv om dere ikke hadde avtalt et møte. Dere hadde jo begynt på et møte allikevel. Å da går man bare ikke selv om sjefen får en tlf.

 

Da sier du i fra at du bare skal ut å roe barnet ned, så kommer du tilbake.

 

Skikkelig useriøst å bare forsvinne når dere snakker om jobbsituasjonen. Skjønner at sjefen var krass. Da har du tydeligvis tråkket over en strek her. Han tok det hverfall mer seriøst enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke det var frekt av HI å gå? Siden det ikke var noe møte, så var det heller ikke forventa at hun skulle stå og vente i det vide og det brede.

 

Og det med å be andre kolleger, evnt resepsjonisten om å passe barnet???? Herregud, sånt gjør man jo bare ikke da! De er jo faktisk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du var den useriøse her. Siden dere ikke hadde avtalt noe møte, regner jeg med at sjefen din heller ikke hadde ryddet kalenderen og satt av tiden til deg. Man stikker ikke bare på den måten. I så fall roer man barnet og kommer tilbake etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kunne ikke du ringe sjefen din da? Eller at du sendte sms til h*n hvor det stod at barnet ditt hadde det så dårlig at du måtte dra.

 

Når du bare møter opp for å snakke med sjefen så er det forstålig at h*n ikke bare kan slippe alt h*n har i hendene for å snakke med deg, men også kommunisere med de andre. For alt du vet så formidlet h*n til de andre at det var deg h*n prioriterte nå, og så plutselig når h*n kommer tilbake så er ikke du der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...