Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. mai 2011 #26 Skrevet 16. mai 2011 Både leger, jordmødre og sykehus anbefaler at man ikke styrer på minst den siste mnd før fødsel pga infeksjonsfaren.. Bla om man er shava nedentil, sprekker og må sy så er det større sjanse for infeksjoner og inngrodde hår...
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 17. mai 2011 #27 Skrevet 17. mai 2011 Var " grodd igjen " sist fødsel, det var skikkelig ekkelt etterpå Så denne gangen skal jeg ta vekk ALT...
MinAndreSkatt Skrevet 17. mai 2011 #28 Skrevet 17. mai 2011 anbefaler alle brasiliansk voksing!! Jeg er egentlig en pingle når det gjelder sånn ting. og synst i grunn sånt er litt små-flaut! Men jeg går til et proft firma i byen hvor jeg bor. "Vokseren" har jobbet i oslo og samarbeidet mye med jormødre når hun jobbet der. Jormødrene selv anbefalte alle gravide å vokse. (for det første blir mye mindre hår når det vokser ut igjen og hårene blir mye "mykere" når de så vokser ut.) Og om du så må sy etter fødsel er det mye lettere for jormødrene i tillegg er det mye mindre sjangse for betennelse og mye mer hygenisk......(!!)
malingus Skrevet 18. mai 2011 #29 Skrevet 18. mai 2011 Sverger til voksing jeg! Skal vokse igjen om 2-3 uker, så bör det rekke fram til födselen!
kokosyklus Skrevet 18. mai 2011 #30 Skrevet 18. mai 2011 Skulle gjerne vokset, men nå har jeg fått åreknuter og det ser HELT jævlig ut. Jeg gjemmer meg. Prøver å holde i sjakk med høvelen, men nå aner jeg seriøst ikke hvordan det ser ut der nede.... Pjuk. Gleder meg til mer glamorøse dager uten hovent underliv og med hårvekst i sjakk. Stakkars mannen min. ) Nå måtte jeg trøste meg med en bamsemums:)
Mrs.Bakke Skrevet 18. mai 2011 #31 Skrevet 18. mai 2011 Jeg brasilianskvokset meg helt frem til fødsel sist, men denne gangen bare shaver jeg. Bra for dere som klarer å la det gro, for det er søren ikke lett å blinde-shave! Jeg må ha det vekk - og det går ganske bra egentlig, selv om jeg ikke ser noen ting. Min forrige fødsel endte i hastekeisersnitt, men det var ingen som var bekymret over infeksjon. Og det gikk også helt fint.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 18. mai 2011 #32 Skrevet 18. mai 2011 har vert eneste fødsel gitt opp kampen mot behåring å endt opp med en 70- talls dott som kunne misundt mange på 60-70 tallet da dette var knall!! ) er nå i midt 4. svangerskap å kjemper fortsatt med ljåen så ofte jeg makter, men man ser jo ikke en dritt så det blir mer å mer skabbete..... frykter det blir full afro denne gangen også.... hadde håpert på en litt mere delikat frisyre men spørs om jeg får henge meg på med den flettingen jeg også
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 19. mai 2011 #33 Skrevet 19. mai 2011 Syntes høvel ble litt tumlete og tungvint nå når "høna" er så hoven, så her fikk mannen stille opp med ladyshaveren (maskin) i stedet - jeg ble kortklipt og fornøyd, og han ble veldig fornøyd;-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 19. mai 2011 #34 Skrevet 19. mai 2011 Prøvde veet hårfjerningskrem her om dagen, og selv om jeg var skeptisk, så fungerte det som bare fy! Alt hår borte vekk, glatt og fin, ingen problemer med sviing eller hudproblemer i etterkant. Herlig. Dette skal jeg gjøre igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå