Gå til innhold

Æsj.. Jeg tror jeg har vært litt for snill=\


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid latt mannen velge hva vi skal se på tv..

Vi ser aldri på noe bare jeg vil se på. Men alltid noe han vil se på..

Nå hersker han over fjernkontrollen, og henger med leppa når jeg spør om og se på noe jeg vil se, som ikke han liker.. Kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da får du presisere at nå har du i lang tid alltid latt ham se på det han vil, og nå får han jammen meg skjærpe seg og skjønne at dere er 2 om tv'n og at han kanskje burde være takknemlig for det du har gjort og prøvd å være like snill tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.... men det er slutt på det nå.. vi kjøpte en tv å satt på soverommet.. så nå sitter jeg i senga koser meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt, er ikke alltid kjekt og se på mannfolk program.

 

Jeg liker og "herske" over fjernkontrollen, så vi kjøpte tv til og ha på soverommet som han bruker dersom han vil se tv. Han sitter helst på dataen men noen ganger får han kvelder der han vil glane på tv og det synes jeg er plagsomt for da føler jeg at jeg må ta hensyn til han også på hva jeg ser og jeg har en del ting jeg følger med på om kveldene:P

 

Så kansje det er noe dere kan gjøre? eller om dere har kontor eller kjelle/loftstue så kan en av dere sitte der og se tv, blir jo litt usosialt om dere sitter hele kvelder forann hver sin tv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til en venninne av meg kjøpte tidlig i ekteskapet en ekstra tv, og moren hennes sier at det var det som gjør at de fortsatt er gift :-) Dere kan kose dere med hver deres favorittprogram, man får litt alenetid, man slipper kranglingen om fjernkontrollen - it`s a win win :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...