Gå til innhold

Min eks spiser middag hos meg hver onsdag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han henter i barnehagen hver onsdag og har barnet vårt frem til kvelden. Da kommer de til meg, så spiser vi middag sammen alle tre før barnet vårt legger seg og eksen reiser hjem.

 

Nå har han fått seg ny kjæreste og hun liker ikke denne tradisjonen, så eksen min sier at han må slutte å komme hit. Han var her i dag, men mente det måtte bli siste gangen.

Jeg foreslo at hun kunne være med, men da lo han bare og sa at det ville hun nok ikke.

 

Jenta vår synes alltid det er så stas når han er her til middag, men jeg må vel bare finne meg i at han gjør som hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må finne deg i at han har et annet liv utenom dere.Skjønner dama hans godt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint at dere spiser middag sammen! Ihvertfall når barnet deres liker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, her skal ny-damas usikkerhet og sjalusi pleies på bekostning av en tradisjon som både far og barn setter pris på. Go figure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at man ikke kan jenke seg litt for barnas skyld og om barnet finner glede i at mor, far og barn spiser middag sammen en dag i uka så skjønner jeg ikke hvorfor man skal rokke ved det?

Min samboer spiser av og til middag sammen med eks-kona og deres to sønner. Plager meg ikke det gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...