Gå til innhold

Pica!! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv higer jeg etter persille og estragon om dagen (i fersk tilstand..) og kan finne på å kjøpe meg en kvast med persille som snacks.. :s

Mannen bare ler når jeg kommer hjem med atter en persilleplante.. Jeg har jo planta noen utenfor også, men de er jo spist helt opp :P hehe..

Noen flere som har artige ting de bare "må" ha?

(kan nevnes at jeg er gravid om dagen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsket kjellerlukt. Kunne stå og lukte på murveggen i kjelleren hele dagen! Bensinlukt har jeg alltid likt, men når jeg var gravid var lukten bedre enn sex! Måtte også slutte å kjøpe de hvite tennbrikettene, da jeg hele tiden gikk og luktet på de, og fikk lyst til å spise de. Da kastet jeg alle inn i ovnen og tente på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde NØYAKTIG samme pica som deg, 23:17

 

Det ble så ille at jeg gråt av skam for å ha "sniffet" oppi tennbrikettene, (en gang) og fordi jeg konstant tenkte på at jeg hadde lyst til å lukte på disse giftige tingene. Lykken var stor da det endelig gikk over etter fødselen. Selv om bensinlukt er god lukt, har jeg ikke lenger et lengtende behov for å lukte. :)

 

Blir jeg gravbid igjen, skal ALT farlig ut av huset. Glemmer aldri det å sitte på huk og lette på lokket på brikettene. Skam og uvel etterpå, ikke fordi jeg luktet mye og lenge, men fordi jeg gav etter for noe som om jeg gjentok det kanskje kunne skade barnet. Klarte å ikke gjøre det igjen, heldigvis, men en gang er en gang for mye.

 

Hadde mat-pica for sitron, og den gav jeg etter for titt og ofte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...