Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja eller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, Hjalp nok godt på å ta Osama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, det tror jeg. Med mindre det dukker opp en overraskende god moderat konservativ motkandidat. Ingen av de som er aktuelle nå kommer til å slå han tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Del Skrevet 11. mai 2011 Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, det tror jeg. Han har hatt sine nedturer på meningsmålingene, men ikke mer enn andre som har blitt gjenvalgt, dessuten er det ganske uvanlig at presidenter ikke blir gjenvalgt. Det skjedde med Bush, til de flestes overraskelse, men så var Clinton en ekstremt god motkandidat. Han fikk vel 60% av stemmene og det er veldig uvanlig...Tror ikke republikanerne klarer å komme opp med noe liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå