Gladmor30 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Tulla mi på 2 uker gulper opp slimete gulp. Det er er hvitt som gulp vanligvis er, men det er slimete, og henger mellom fingrene når jeg tar i det. Hun ser ut til å sette i halsen når det skal opp, og av og til svelger hun det ned igjen. Huff jeg får hjertet i halsen når det skjer. Er det melken min det er noe i veien med? Hun virker ikke forkjøla eller noe.. Noen som har opplevd lignende?
*nr4isommer* Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 tror dette er vanlig, ikke er jeg lege. men disse små har ikke forstått hvordan de skal hoste opp slimet for så å spytte det ut. Så derfor kommer det med gulp... lykke til, er jo sååå mye bekymringer med disse små...
uhhuhher Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Det høres helt normalt ut. Gutten min har blitt tre måneder, og han har vært en premiegulper siden melka kom. Hvis han gulper rett etter at han har spist, er det bare melk, men ofte kommer det gammel og mer eller mindre fordøyd melk ut. Da er gulpen slimete og ofte kornete og lukter skikkelig surt. Herlig! Noen ganger svelger han ned igjen, oftest kommer det ut. Han hoster og harker og gisper, men det går bra. :-)
Gladmor30 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 Tusen takk for svar ! Nå kan jeg slappe av, nå når jeg vet at det er heelt vanlig JA, først bekymrer man seg for dem mens de er inne i magen.. Men bekymringene blir mye verre etter at de har kommet ut, syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå