Gå til innhold

Trenger tips til noe jeg kan finne på med gutten min på 15 måneder!


Magia

Anbefalte innlegg

Gutten min kjeder seg så fælt om dagen. Han er bare fornøyd hvis vi er ute hele dagen, og finner på ting hele tiden. Hagen var morsom kanskje to dager i vår, og nå er han allerede lei. Vi går i åpen barnehage to dager i uka, og resten av uka er ikke den åpen. Så jeg sliter veldig med å finne på noe gøy sammen med han.

 

Hva gjør dere med deres små, dere som er hjemme med dem fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er litt trøtt og trodde derfor at det sto " Trenger hjelp til å finne min sønn på 15 måneder!" :o

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Kanskje du skal legge deg? Slik som min lille 15-måneder gamle gutt gjorde for noen timer siden.. ligger heldigvis trygg i sprinkelsenga si han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme 2 dager i uka med min gutt på 15 mnd.

Da leker jeg litt med ham, f.eks. triller ball, ser i boka, synger,puttekasse osv. vi går turer og noen ganger er jeg sammen med venninner med barn på samme alder, han syntes det er moro med andre barn.

 

Men jeg lar han også få lov til å kjede seg litt, jeg mener at barn har godt av å ikke bli aktivisert hele tiden. Da er det litt sutring, før han finner på ett eller annet selv. Det kan være alt fra å bla i boka til å "rydde" papp utover hele kjøkkenet.

Så lenge han ikke gjør noe som er farlig eller ødleggende så lar jeg ham holde på. Er jo bare å rydde opp etterpå :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...