Gå til innhold

Driitlei av og se han stygge, ekle naboen min!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor i blokk, og tvers over veien er det en blokk som jeg ser rett inn til. Jeg bor i 4 etasje, og i 3 etasje rett ovenfor meg bor en ekkel mann som sitter naken (alltid, hver kveld) i stua. Ser på tv og koser seg værre enn verst. Har bodd her i snart 4 mnd, men ikke før den siste tida at han har begynt med dette. Han vet jo at jeg kan se rett inn!

Hva med og trekke for gardinene??

 

Æsj, kjenner jeg blir så forbanna og måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå og ringe på (eller få mannen til å gjøre det) og be han kle på seg. Hvis han ler dere opp i trynet kan du anmelde han for blotting.

 

Æsj, ekle mannen. Han synes sikkert det er spennende at du ser på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel att du ser på han da vel, trekk for dine egne gardiner( om du ikke vil gå over til naboen for å dra for hans gardiner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send anonym lapp.

 

"Hei, nakne mann! Ja, for du er klar over at det er merkelappen du har fått i nabolaget? Jeg er helt for at man kan gjøre så å si det man føler for i sitt private hjem, men problemet her er at det ikke blir så veldig privat. Det er ikke noe galt med nakenhet, men jeg har selv ingen interesse av å se mine naboers edle deler. Ønsker derfor bare å uttrykke et ønske om at du invisterer i noen (tette) gardiner. Ha en ellers fin kveld!

Hilsen påkledd nabo""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om han bryr seg så veldig egentlig. Han ser jo ikke opp hit eller noe sånnt. Voksne mennesker må jo få lov til å gjøre det de vil hjemme. MEN, når du bor i blokk, og har naboer rundt overalt så går det jo ann og ta LITT hensyn. Har trukket for gardinene mange ganger jeg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, den var bra. Kanskje jeg skulle gjort det. Men hvordan finner jeg ut hvem han er da?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...