Gå til innhold

Snart i uke 28, hvor kjenner dere spark nå?


L.I.L.Y

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvor kjenner dere spark nå?

Jeg kjenner det meste nede og skulle veldig ønske at den lille kunne snudd seg, da det til tider er fryktelig ubehagelig med harde, gjentagende spark, haha. ; )

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Hun sparker veldig kraftig nå i uke 27, kommer i perioder og da er hun over hele magen, sparker mest på høyre side, men jeg tror armene veiver en god del. Magen hardner til ved navlen og navlen kjennes øm. Hun sparker også, eller beveger seg også høyere oppe på magen.

 

Det er spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt overalt, men mest og sterkest på høyresiden.

Ikke fullt så kjekt når babyen sparker nedover mot tisseblæren :-)

Jeg nyter å ligge å følge med på magen og se på sparkene. Og det blir mer virkelig for storesøstrene også når de får kjenne på sparkene.

Og så pleier jeg å ligge bak mannen min når vi har lagt oss så han blir sparket i ryggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er straks i uke 30, å jeg har kjent spark i høyre side og litt over navlen ganske lenge:) Kan ligge i evigheter å se det lille nurket snur og koser seg inne i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 28 nå, og kjenner masse spark ofte. Er kjempe deilig :)

Hun ligger med hode ned med bekkenet, og sparker meg opp i ribbena. Ikke så godt akkurat det, men er verdt det. :)

 

Merker forskjell på sparkene nå, før var det sånne enkle spark, nå er det mer bevegelse, hele magen danser når hun sitter igang. Heerlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt føles det ut som, men lurer på om noen spark går oppover magen.

Er 27+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg er i 27+ 0 i dag, og jeg kjenner masse spark nederse på magen også. Kjenner en del ellers også, men ikke like tydelige. Også liker han å sparke nedover mot blæren :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har begynt på uke 29 og kjenner spark 10 cm over navlen på høyre side. Jeg har også en følelse av at det strekker ca 10 cm over navlen, nesten litt ømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 26+4 og jeg kjenner det i venstre side og under navlen ;)

av og til på høyre side, men sjeldent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28+4 og kjenner de aller fleste spark nede til høyre. Noen ganger er han ikke fullt så snill mot mor, og da kommer det noen karate spark ned mot blæra også. Av og til kjennes det ut som om han legger seg på tvers av magen og strekker ut. Snål følelse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32 nå og jeg kjenner sparkene oppe ved ribbeinen på høyre side og litt mer mot høyre ibland. Han ligger med hodet ned. Dere andre? Hvordan ligger babyen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...