Gå til innhold

Jævla mannfolk! Utblåsning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda for mannen sin jobb er jo så mye viktigere enn min- not! Dagmamman til sønnen vår kan ikke ha han i morgen, og sist hentet jeg lillegutt 2 dager på rad midt på dagen og måtte dra fra jobb med myyye ugjort. Da var det ikke no problem for mannen, han MÅTTE være på jobb så... Han lovte at neste gang så skulle han dra fra jobb. Vel, i morgen er "neste gang" og han nekter å hente han hos moren min som var så snill å passe lillegutt frem til hun skulle på jobb på ettermiddagen. Han kan levere han, men jeg måtte hente. Fy faen!!! Han mister ikke noe av arbeidsdagen, mens jeg mister nok en gang halve:( Etter en høylytt krangel så fikk jeg beskjed om at vi fikk se da vetdu hvem som var først oppe i morgen og var først ute av døra, så han har ingen planer om å levere lillegutt heller:(( Jeg er rasende, og dette skal han få svi for!!! Forslag til hva jeg kan gjøre for å få han til å skjønne hvor urimelig han er??? Hva kan jeg gjøre for å ta igjen??? Det er faktisk min jobb som har sørget for at alle regningene har blitt betalt og at det har vært mat på bordet de siste 4 årene, ikke hans!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med at du står opp, og bare overlater det til han?Han vet jo at du kommer til å gjøre det uansett!

La mannen ta ansvar!

Skrevet

Han dro før 6 i dagtidlig, så da måtte jeg levere:( Han turte ikke noe annet enn å hente han rundt 2, ellers vet han at det hadde bikket for den gravide fruen. Blir så sint, helt eksplosiv om dagen!

Skrevet

Tror dere må snakke sammen på en ordentlig måte, det hjelper ikke ellers. hadde en slik mann i 20 år, vi fikk tre barn sammen og det ble aldri noe bedre ang ansvarsdelingen. Vi samarbeider fortsatt dårlig, han holder på ennå, enda vi er skilt siden 2007.

Familievernkontoret, par terapi osv, lønner seg at noen kommer inn utenfra og før det blir en selvfølge. Jeg brydde meg ikke tilslutt, men kjente etter skilsmissen hvor mye jeg hadde strevd.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...