Gå til innhold

BARNEHAGEN stjæler!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Nå er det andre gang jeg tar barnehagen i å stjele.

 

Første gang sto de og bretta en fleecegenser, og jeg sa at den var sønnen min sin.

 

-å nei, den fikk vi av mamman til "marthe" sier barnehage tanta.

eh, jeg har den tilhørende buksa i samme størrelse, og den er blå, mest sannsynlig en gutt sin. Og hvor er da min sønns fleecegenser?

Nei det kunne ikke de vite, men denne hadde de i hvertfall fått, så nå var det en lånegenser.

 

Jeg kunne ikke gjøre så mye mer med det, siden den ikke var merket, men irriterte meg grønn.

 

Nå fikk vi beskjed i bhg at jeg måtte ta med myggnetting til vogna.

-WTF? jeg hadde TO myggnettinger under vogna. Den står hele tiden i bhg og taes aldri med hjem. Så hvor har det da blitt av nettingene??

 

Nei, det aner selvfølgelig ikke de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på å merke alt du har dit da, så blir det så mye enklere å TA de i å stjele :}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting forsvinner lett i bhg når det ikke er merket.

Merk tingene før du ta det med i barnehagen. Til og med sokker er lurt å merke.

Det er ikke lett for 3 voksne og holde styr på 15-20 barn sine klær, iallefall ikke når barna slenger de fra seg overalt.

 

Merk, merk, merk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes da merkelig ut! jeg ville stått på mitt, bare ta den tilbake fra lånekassen en annen dag. Er det din, så er det din. Unngå flere slike episoder fremover med å merke alt av tøy og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket alt av klær etter dette,

 

men MYGGNETTING, merker dere virkelig det?

 

Desverre har jeg ikke gjort det, men skal si i morra at da har det i såfall blitt benyttet på annen vogn og får værsågod å finne igjen mine..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig å merke tingene, viss ud ikke vil at de skal forvinne..

Det er ikke lett for de ansatte å passe på hvem som er hvem sitt, når det er 10-20 barn der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå er det ikke mange som benytter mitt barns vogn da vil jeg tro, og forventer at trekket, regntrekk og myggnetting legges under vogna etter bruk.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har merket tingene, kan du selvfølgelig ikke være sikker på at akkurat denne genseren er din sønn sin. Det KAN jo tenkes at "marthe" har gitt barnehagen en lik genser. Har du tenkt tanken på at det kan finnes andre unger som har like klær som din sønn??

 

Myggnettingen kan ha havnet i en annen vogn, noen foreldre kan ha tatt feil med seg hjem osv.

 

Passe idiotisk å påstå at barnehagen stjeler når du ikke engang klarer å merke tingene deres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om "marthe" har lånt den genseren, fordi den hadde havna i lånekassa, og da den ble levert igjen ble det oppfattet som at de fikk den for å ha i lånekassa?

 

Kanskje dette er taktikk fra bhg fordi de er dritt lei av at enkelte aldri merker tingene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger inn på dette forumet, finner jeg innlegg som gjør meg glad for at jeg kan være hjemmeværende mamma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo stort sett din egen feil, det her.

 

Det er verre når noen i bhg (vet ikke om det er andre foreldre eller ansatte) stjeler MERKEDE klær. Jeg hadde kjøpt en fin, ny ulldress til småen, og klok av skade skrev jeg navnet hans med STORE bokstaver i ryggen. Det var ikke til å unngå, dressen var rød og sprittusjen jeg brukte var svart, i tillegg er han den eneste i bhg med det navnet. Men borte er den, okke som. Samme med merkede luer, sko, sokker, strømpebukser, solbriller osv. Gud vet hvor mange kroner jeg har brukt på klær og ting som forsvinner etter en gangs bruk. Dødsirriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår aldri feil. Hver dag når jeg henter glade og lykkelige (og for tiden skitne på grunn av utelek hele dagen i finværet) barn i barnehagen, blir jeg glad for å være en barnehagemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de finne igjen myggnettingen din om den ikke er merket?

Om regntrekk/myggnetting har blitt vått henges det opp til tørk, og da kommer det bort fra vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil helst at de pakker sammen regntrekk og myggnetting mens det er vått isteden for å henge det opp til tørk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er du vanskelig HI. Få deg ein jobb i barnehagen så tiger du nok stilt og angrer for innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry HI, ingen sympati fra meg så lenge du ikke har merket klærne! Ingen som kan se at det er din sønns klær uten at de er merket. Kjøp navnestempel og klistermerker og tusj så kan du merke det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...