Gå til innhold

Hjelp! Baby på 2 måneder som klikker når hun skal die!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer? Hver gang jeg legger henne til puppen så kan hun spise helt fint i kanskje et halvt minutt - og så klikker hun! Er så utrolig sliten nå, for hun gråter hele tiden. Hun må jo være kjempesulten!

 

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun blir frustrert, det kommer for sakte eller for fort.. Noen barn må skrike litt før de roer seg nok til å ta brystet, har ikke hatt en sånn selv men en venninne hadde en sånn. Ble så oppkavet av situasjonen liksom.

 

Er hun veldig sulten da? Kanskje en ide å legge henne til brystet før hun er veldig sulten. Hvis melken ikke kommer fort nok, eller at hun glupser i seg så fort at hun svelger luft, kan det være alt som skal til å legge til litt før hun er skrubbsulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kansje for lite melk ?

Eller at det tar litt tid før melken kommer, og at hun blir sinna pga det ikke kommer med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke spist noe hun ikke tåler da? Løk, hvitløk, krydret mat, erter, kål, sjokolade, kullsyredrikk osv.... det er individuelt hva de tåler og ikke tåler, og lista er lang. Jeg dreit på draget med å spise falaffel, uten å tenke at det jo lages av kikerter. Ramaskrik etter et minutt på puppen. Kan du ha inntatt noe du ikke har regnet som risikomat og derfor ikke tenker over at kan plage henne?

 

Ellers har jeg en venninne som irriterte seg veldig over at ungen ville ha melka i samme "trykk" hele tiden. Vet ikke om hun fant noen løsning på det, egentlig.

 

Lykke til. Forstår godt det er frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...